2024-02-18

Heti összefoglaló - 7. hét

Csak röviden...
Human Made IG

Új műsor
A Sing Again csapata egy új műsorral jelentkezik március 6-án, ha az információk helyesek, a címe: Famous Singers & Street Judges lesz. Természetesen Lee Seung Gi is benne lesz.
A közösségiken megosztott képek alapján már zajlik a forgatás:

Seollal Festival
Lassan egy hónap is eltelt a franciaországi fellépés óta, de csak ma tudtam meg, hogy más magyar rajongó is ott lehetett. A Facebook-on hagyott hozzászólását szeretném itt is megosztani, mert valószínűleg sokak figyelmét elkerülte:


Tájékoztatás
Ahogy azt tapasztaltátok, volt egy kis gubanc a Famous Princesses 67. rész videójának megosztása körül. Mivel a  Mega tárhelyem majdnem telített, így más megoldást kerestem volna, de zsákutcába futottam. A G. Drive-ra való feltöltéssel oldottam meg ideglenesen a gondot, majd a hét folyamán kaptam hozzáférést egy másik tárhelyhez, amelyet használhatok a sorozat fennmaradó részeinek megosztására. Úgyhogy a továbbiakban is a már jól bejáratott Mega tárhelyen találjátok meg a részeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése