2024-02-29

Boldog blogszülinapot!

A mai napon ünnepli a Lee Seung Gi magyar rajongói oldal nevű blog az indításának évfordulóját! Ebből az alkalomból hoztam egy kis áttekintős bejegyzést a blog múltjáról, jelenéről és jövőjéről.

A MÚLT
2016. február 29-én indítottam el a blogot, vagyis idén lett 8 éves, de a február 29-ei dátum miatt csak második alkalommal emlékszem meg erről a tényről.
Hihetetlen, hogy már ennyi idő eltelt! Voltak céljaim és ötleteim, nem is kevés, ezek egy része megvalósult, egy része nem. Szerettem volna, ha egy jó közösség alakul ki a blog olvasói, Lee Seung Gi rajongói körében, szerettem volna néhány rajongót megismerni. Továbbá szerettem volna a friss híreket magyarul közvetíteni felétek, valamint minél több fordítást is készíteni, hogy az angolul nem vagy kevésbé tudók se maradjanak le semmiről. Az idő viszont ellenségem, egyedül nem tudok ennyi mindennel megbirkózni. Ennek ellenére büszke vagyok arra, ami eddig elkészült. Csak címszavakban: filmfordítás, variety részek fordítása, cikkek, interjúk fordítása, hosszabb-rövidebb videók fordítása, dalfordítások, összefoglalók, bejegyzések friss hírekről, eseményekről és még sok-sok egyéb írás. Ez nem 100%-ban csak az én érdemem, Ti, olvasók is hozzájárultok ehhez.

A JELEN
Jelenleg is szorgalmasan dolgozom a Famous Princesses fordításán, idén mindenféleképpen lezárom ezt az ötéves tervet. Már 68 rész érhető el magyar felirattal.
Az idei év igazán különleges, hiszem Lee Seung Gi kerek évfordulót ünnepelhet, debütálásának 20. évfordulóját. Tudjuk, hogy hétfőn, márc. 4-én jelenik meg egy cover dal, továbbá készül egy album és biztos vagyok benne, más meglepetések is várnak még a rajongókra. Én hogyan emlékezhetnék meg méltó módon erről az eseményről?  Az ötletelés még folyamatban, de ha valakinek van valami remek javaslata, ne tartsa magában!
A blog szülinapja kitűnő alkalom arra, hogy elemezzek egy kicsit, megnézzem, eddig hova jutottam és átgondoljam, innen hova tovább. Lessük meg a számokat, jöjjön egy kis statisztika az elmúlt 8 évből:
bejegyzések száma: 886 (ez a mostani a 887.)


megtekintések száma: 120.723


hozzászólások száma: 686 (levonva a saját hozzászólásaim)
a TOP3 leglátogatottabb bejegyzés:


a TOP3 leglátogatottabb aloldal/gyűjtőoldal:


a látogatók számának alakulása a kezdetek óta havi bontásban:


És hogy az abszurd számokat egy kicsit rendbe tegyem, lássuk, mely országokból melyik százalékban kattintatok a blogra:


A JÖVŐ
Habár jelenleg a fő projektem - még mindig -  a Famous Princesses fordítása, de utána is van már tervem. Még nem árulom el, csak ha már elkészülök vele. Illetve türelmesen várjuk, hogy idén bemutatásra kerüljön az About Family c. film, amelyet ugyancsak tervezek fordítani.
A legfőbb célom a jövőt illetően, hogy még hosszú-hosszú ideig szerkeszthessem ezt a blogot, legyen időm és energiám, hogy elhozzam nektek a híreket, fordításokat. Még ha olykor várni is kell.

Zárásként szeretnék köszönetet mondani! Köszönöm mindenkinek, aki hűséges olvasója a blognak! Nélkületek nem lenne értelme időt és energiát szánni egy-egy bejegyzés, egy-egy fordítás elkészítésére. Köszönöm, ha hozzászólásaitokkal, Facebook like-jaitokkal visszajelzést adtok, örülök, ha valamilyen formában láthatom a véleményeteket. És legfőképpen köszönöm, hogy Ti is Lee Seung Gi rajongói vagytok! Kérem, hogy támogassátok őt a jövőben is!

Köszönöm az elmúlt 8 évet! 


-------------------------------
Képek: freepik, blogger

2 megjegyzés:

  1. Kedves Kati! Nagyon hálás vagyok, hogy a blog segítségével szinte naprakész információkat kaphatok Lee Seung Gi életéről, munkáiról. A fordítások segítségével nemcsak a dalok, de a filmek és a variety részek is nagyon közel hozzák Őt, a riportok fordítása pedig az embert segít még jobban megismerni.
    Gratulálok a kerek évfordulóhoz és kitartást, jó kedvet és erőt kívánok a folytatáshoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves szavakat! Örülök, hogy így gondolod, remélem, a jövőben is hozzájárulhatok ahhoz, hogy mind jobban megismerjük Lee Seung Git, a gondolatait.

      Törlés