2020-11-15

A nap, amikor Lee Seung Gi énekesként is visszatért

2020. november 15.
A nap, amikor Lee Seung Gi énekesként is visszatért.
 
A visszaszámlálás izgalmait és ezzel együtt a héten megosztott tartalmakat egy tegnapi bejegyzésben szedtem össze, így nem ismételném meg azokat a posztokat, de ami már nem fért bele a tegnapiba:
 
 
 
A Hook IG mai emlékeztetője: https://www.instagram.com/p/CHmM89fp0Mt/ (Nem nálatok van a hiba, a videónak nincs hangja.)

És Lee Seung Gi IG Story-ja néhány perccel a dal megjelenése előtt:



Hosszas és izgalmakkal teli várakozás után valóan eljött ez a nap is, ma pontosan 10 órakor hallhattuk ezt a csodálatos dalt a legnagyszerűbb énekes előadásában.

The Ordinary Man:


Szerencsés vagyok, az elsők között láthattam, mert amikor rákattintottam 18 mp-cel a közzététel után még nem volt megtekintése a videónak:

 
 
Hogy tetszik? Mi volt az első benyomásotok a dalról?
Nekem olyan érzés volt, mintha már sokszor hallottam volna, egyből egy hullámhosszra kerültem a dallal. A videóklipje nagyon egyszerű, de ebben rejlik nagyszerűsége, hisz legfeljebb Lee Seung Gi bája vonja el a figyelmet a dalról.Nálam folyamatos lejátszáson van.
Már meghallgattam angol fordítással is, tetszik a mondandója is, de ezzel együtt feladja a leckét a fordítással, mert ha már Lee Seung Gi tökéletes dalt és albumot akar alkotni, én is szeretném egy (majdnem) tökéletes fordítással viszonozni az ő remek munkáját. Egy kis türelmet kérek.
 
Gondolatok az új dal kapcsán:

Hook: Nagyon hálásak vagyunk, hogy Korea különböző műfajainak legjobb művészei készségesen részt vettek LSG 7. albumának elkészítésében. Meg vagyunk róla győződve, hogy LSG és YJS nagyszerű együttműködése, amellyel az album kezdődik, a hallgatóknak nagy elégedettséget ad majd. Kérem, várják az énekes LSG előadását, akik 5 év után tér vissza az eredeti karrierjéhez és mélyebb érzelmekkel kitölti a rajongók elvárásait.

LSG: Mindenki, aki már szakított úgy véli, az ő tapasztalatuk különleges, de valójában nem minden szakítás hasonló folyamatában és az érzelmek áradatában? Ezért gondolom, hogy mindenki újra jól lehet egy nehéz tapasztalat után. Mindazonáltal a szakítás pillanatát nehéz lehet elviselni. Ez a dal megtestesíti a reményem, hogy ilyen időkben, amikor sok szakítás fájdalma elmúlt, az én szakításom is egy átlagos szakítás, és én is csak egy átlagos, hétköznapi férfi vagyok.

YJS: Szerintem LSG egy sokoldalú énekes, akinek nemcsak erőteljes hangja van, hanem abban is jeleskedik, hogy kifejezze a dalszöveg történését a saját rendkívüli értelmezésében. Majdnem letettem erről a projektről, mert néhány személyes problémáról szól, de a LSG-be vetett hitem miatt képes voltam befejezni.

Továbbá azon túl, hogy Lee Seung Gi volt a mester a Jipsabuban, a mai napon a Naver Now adásában is szerepelt, ahol beszélt a készülő 7. albumról, a The Ordinary Man-ről, telefonon beszélt a dal szerzőjével, Yoon Jong Shin-nel, valamint IU-val, válaszolt néhány rajongói kérdésre. Sajnos nagyon akadozott nálam az adás, így nehezen tudtam követni, de másoknak köszönhetően néhány részletet szeretnék kiemelni:

Lee Seung Gi élőben énekelt a közvetítés során: https://www.instagram.com/p/CHnQeVmJ7mi/ Ehhez nem kell semmilyen kommentár, én libabőrös lettem tőle.

Lee Seung Gi a rajongóinak is üzent: https://www.instagram.com/p/CHnRZ-hppYu/
Ugye nemcsak én könnyeztem vele együtt?

Ehhez van egy fordítás is:
Minden másnál jobban, a rajongóim támogatták a legjobban az énekesi visszatérésem. Sok bátorságra volt szükségem, hogy elkészítsem az albumot. És a Forbidden Love váratlan sikere után magabiztosnak éreztem magam az albummal kapcsolatosan. Köszönöm az Aireneknek!
Nem sírok egykönnyen. A rajongók ezt jól tudják. De valami a mai napban frissítőnek érződik. Ezek nem a bánat könnyei, mert nagyon boldog vagyok, hogy visszatértem énekesként.
Airenek, nagyon szépen köszönöm. Sok jó napom volt szórakoztatóként, de amikor elfáradtam, miattatok képes voltam eljutni idáig. Nem vagyok benne biztos, hogy jó munkát végzek-e, de hálás vagyok és ez miattatok van. Miattatok, az Airenek miatt megvan az erőm, hogy előadó legyek és ma itt lehessek. Nem tudom, miért sírok. Előttetek énekesként egyszerűen meghatódtam. A sok évért, amikor támogattok, nagyon hálás vagyok és továbbra is keményen dolgozom.

A végére egy megjegyzés: a Facebook-ra korábban kiírtam a 7. album feltételezhető címét, de jobban utánaolvasva, még sehol sem erősítették meg sem a címet, sem a megjelenés dátumát. Várjunk a hivatalos információkra. Az biztos, még idén jön a 7. album.

--------------------------

Képek: leeseunggi.official IG Story, tryp96

Angol fordítás: tryp96, LSGfan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése