2017-02-09

TOP 3

Melyik a kedvenc Lee Seung Gi dalotok? Melyik az a dal, amit minden nap meghallgattok?

Kíváncsi vagyok, Nektek melyik három dal a legkedvesebb. Talán nehéz háromra leszűkíteni a listát, én úgy vagyok vele, hogy legalább 30 kedvencem van, de ez a lista sokszor módosul, függ a hangulatomtól és hogy melyik dalt hallgatom éppenséggel elég sokat. Le kell szögeznem, Lee Seung Gi minden dalát szeretem, de van, amelyeket jobban, és van olyan is, amit még jobban, vagy annál is jobban. Sőt, olyan dalok is vannak, amik eredetileg nem Lee Seung Gi dalok, de valamilyen műsorban vagy koncerten elénekelte, ezért ha ő énekli, szívesen játszom le újra és újra. A legutóbbi ilyen kedvenc a Don't worry, dear...
A sok-sok kedvenc között van néhány dal, amelyek kiemelt pozíciót töltenek be nálam, belőlük áll az én top 3-as listám. Hogy melyek ezek? Máris elárulom.

Kezdem is az elsővel, a No. 1, "number one", az örök és letaszíthatatlan kedvenc számomra a Smile Boy 2010. Ez a dal annyira pozitív kicsengésű, már akkor éreztem, hogy miről szól, amikor még nem láttam a fordítását, ez az a dal, amit végtelenítve is szívesen hallgatok, alig van nap, hogy ne hallanám egyszer, kétszer, vagy többször. Az egyik jelmondatom is ebből származik: "힘을 내봐 용길 내봐 너라면 할 수 있어", azaz "légy erős, légy bátor, meg tudod csinálni". Kell ennél több bátorítás a mindennapokra?


A következő dalok között nem állítok sorrendet, egyforma mértékben kedvelem őket.

Meglepő vagy sem, egy másik nagy kedvenc, ami megérdemli, hogy a top 3 között legyen a helye nem más, mint a Because you are my woman. Mi más is lehetne, mint amivel egy történet elkezdődött?!


A top 3-ba befért még Lee Seung Gi legutolsóként megjelent dala, - szintén Psy szerzeménye - a Meet someone like me. A dal, amit már a megjelenése reggelén - úgy értem, hogy nálunk reggel - meghallgattam legalább háromszor, és rögtön megértettem a szövegét az angol feliratnak köszönhetően. Szerelem első hallásra. Azóta is gyakran indítom el a videót, mp3 fájlt.


És végül, de nem utolsó sorban... Igen, igen, tudok háromig számolni, de hogy őszinte legyek, az én top 3-as listámat négy dal alkotja. Mit tegyek, ha egyszer lehetetlen háromra szorítani a számomra legkedvesebbek listáját?! Szóval ami még a top-listámban helyet kapott, az a Let's go for a journey. Számomra ez a dal egybeforrt a 1night 2 days-szel, amit szintén nagyon kedvelek.


Nos, Ti megismerhettétek az én legnagyobb kedvenceim. És szerintetek melyik három dal érdemli meg a dobogót? Írjátok meg hozzászólásban,  vagy ha nem szeretnétek nyilvánosságra hozni, akkor e-mailben, és összeállíthatjuk a magyar rajongók top 3-as listáját. Csalni - ahogy én is tettem négy dallal - nem ér. :)

1 megjegyzés:

  1. Szia Kati! Hármat valóban nehéz találni, de nem lehetetlen. A The Best album a legkedvesebb. Koreában meg is vettem.Ereklyeként őrzöm. Nos erről három szám. Mindenek előtt a Will you marry me! A Brilliant Legacy-val kezdődött a rajongásom, s ez a szám azóta is a legkedvesebb. Az album 5. száma. Utána jön az általad is említett Let's go for a journey, az albumon 15.szám.Szeretem a lendületét,a vidámságát, minden helyzetben feldob. S harmadikként említem a Barátnőm egy Gumiho betétdalát.Losing My Mind. Az album 14. dala. https://www.youtube.com/watch?v=_-A5uS8yZzM Ezt a különleges hangzása és a film jeleneteinek felidézése miatt szeretem. Mindig megmosolyogtat.
    Köszi a kérdést!

    VálaszTörlés