2018-08-21

Fordítás - Lee Seung Gi hivatalos oldala felújítás alatt


Lee Seung Gi hivatalos oldalát, a leeseunggi.com-ot meglátogatva nem a megszokott (egyébként nem túl gyakran frissített) tartalmat láthatjuk, hanem egy videóüzenet fogad minket, amelyben személyesen Lee Seung Gi tájékoztatja a rajongóit, hogy az oldala hamarosan megújul.


"Sziasztok, Airenek! Boldog vagyok, hogy látlak titeket, Lee Seung Gi vagyok. Úgy érzem, hosszú ideje volt, hogy videó által üdvözöltelek titeket a hivatalos oldalon. A mostanában zajló hőhullám miatt egészen kimerültetek, igaz? Mostanában a Jipsabu, a Produce48 és a Vagabond dráma forgatásával, ami jövőre kerül adásba, megértem, milyen kimerítő lehet ez a hőség mindannyiótoknak. De mindig nagyon támogattok engem, ezért nagyon hálás vagyok minden rajongónak. Hogy enyhítsem a hőséget és hogy egy személyes apró, de izgalmas hírt közöljek, jöttem, hogy üdvözöljelek titeket. És ez a hír a hivatalos honlapra vonatkozik. A honlap évek óta működik, de hogy újjá tegyük, nagyszerűbbé és mindenki számára hozzáférhetővé, felújításon esik át. Néhány hónap múlva mind láthattok egy szépen rendszerezett és nagyszerű hivatalos honlapot. És én is, ahogy az elvárt, gyakran fogom ellenőrizni, ezért remélem, mind gyakran meglátogatjátok és sok hozzászólást posztoltok. Legyetek mindig egészségesek! Mivel a dráma jövőre kerül adásba, azt gondolhatjátok: mit csinál LSG? Sokan azt gondolhatják, csak játszom, mivel nem látnak gyakran. De nagyon elfoglalt vagyok a forgatással és hálás leszek, ha mind egy kicsit tovább vártok a jövőre érkező remek drámára. Továbbra is legyetek boldogok, és amikor a frissen átalakított hivatalos honlap megnyílik, újra üdvözöllek titeket. Airenek, köszönöm!"

Az utolsó gondolatokhoz azt azért hozzátenném, hogy egy igazi rajongó teljesen tisztában van azzal, hogy Lee Seung Gi mennyire aktív mostanság, és még ha jelenleg nem is látjuk minden munka eredményét, de tudjuk, hogy nagyon-nagyon elfoglalt. Vagabond, Master in the House, Produce48, Hidden Track No. V, reklámok és egyéb kötelezettségek. Hihetetlen!


---------------
Angol fordítás: LSGfan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése