2018-08-22

Lee Seung Gi és a Leaders Cosmetics

Visszatekintve a tegnapi napra, megérte volna külön bejegyzést létrehozni a Black Yak őszi-téli kollekciójáról készült képeknek. Sebaj, az már úgy marad. Most viszont egyetlen reklámozott termékcsoport kerül a középpontba, a Leaders Cosmetics. Pontosabban nem is a Leaders, hanem Lee Seung Gi, amikor a Leaderst reklámozva látható.

Kezdem is a már tegnap is megosztott videóval, amit a Facebook-on vagy az Instagram-on tudtok megtekinteni. Miért emlegetem fel újra? Mert ma elkészült hozzá a fordítás. A kínai változattal már tegnap találkoztam, ma reggel pedig már az angol szöveg is szembejött velem, sőt thai feliratokkal is láttam, nehogy már magyarul ne értsük! A videóra nem szerkesztettem rá, de talán az is elég, ha a szöveget rakom ide be.

K: Mit csinálsz mostanság?
LSG: A forgatással vagyok elfoglalva.
K: Mi az, ami teljesen leköt a napokban?
LSG: Jelenleg az akció gyakorlása.
K: Még jóképűbbé váltál.
LSG: Én is érzékelem.
K: Mi a titkod?
LSG: Minden nap legalább egy arcpakolás.
K: Hogy gondoskodsz a bőrödről?
LSG: A Leaders által.
K: Mi a választásod?
LSG: A vazelines arcpakolás a legjobb.
K: Hangulatod most?
LSG: Ideje éhesnek lenni.
K: A Leaders rajongóinak?
LSG: Legyünk mindig együtt.

Megpróbáltam, hogy az eredeti változatnak megfelelően, 5 szótagos kérdés-válasz formában készítem el a szöveget, de ez - mint látjátok - nem sikerült.

Gangnamban hamarosan nyílik a Leadersnek egy pop-up üzlete, amely olyan akcióval csábítja a vásárlókat (talán elsősorban a rajongókat), hogy az első három személy, akik 50.000 won érték felett vásárolnak, az alábbi három kép egyikét vihetik haza. Természetesen aláírva. Lehet választani.







Ma a kulisszák mögé is beleshettünk az Eureka Entertainment bejegyzésének köszönhetően. Több, mint egy tucat képet mutattak az oldalukon a Leaders legutóbbi reklámfotózásáról, amelyről korábban LSG is beszámolt az Instagramján. Lássuk a képeket!






















-----------------------
Képek: 리더스코스메틱, 유레카,
Angol: LSGfan


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése