2018-08-21

Reklámszünet

Ennyire eseménydús napban már régen volt részünk. Az internet tele van a frissekkel, videók, képek mindenhol többféle témában. Először lássuk a reklámokat érintő frissítéseket.

Kijött a Black Yak új reklámfilmje, amelyben az őszi-téli kollekciójukat mutatják be. Lee Seung Ginek a zsúfolt, de szörnyen zsúfolt időbeosztása ellenére még erre is jutott ideje és energiája? Remélem, a felvételek készítése közben ment a légkondi, mert - akárcsak nálunk - Koreában is nagyon meleg van, a télikabátra még egyáltalán nincs szükség.




A videó mellett sok-sok kép is látható. Lee Seung Gi annyira jó mutat mindegyiken, hogy nem is válogattam, mindet megtaláljátok az oldalon:










































Aki pedig szeretné egyben lementeni a képeket, javaslom az alábbi letöltési lehetőséget, ahol zippelt formában megtaláljátok a képeket.

Ha betűrendben haladok, a következő, amit megemlítenék, az a Cuckoo. Bár ez talán már látható volt korábban is?


A Leaders Cosmetics sem maradhat ki a sorból, szintén jelentkeztek képpel, valamit a közösségijükre feltöltettek egy videót, amelyben 5 szótagból álló kérdésekre 5 szótagból álló válaszokat kellett adni. Nekem nagyon tetszett.



Időről-időre a Jeju Samdasoo ásványvíz közösségi oldalain is látni új képeket, most legutóbb az alábbi minifelmérést végzik az oldal követői körében: a reakciógombok megnyomásával jelezhetik, hogy a horrorfilmeket vagy inkább az akciófilmeket kedvelik jobban.


És végezetül megemlíteném még a Brain Study tanulókártyákat, amelyekből általában hétfőn, szerdán és pénteken kapunk új tanulnivalót, legutóbb pl. ezt lehetett megtanulni: Van egy patika a közelben?



---------------------

Képek: BlackYak2016, Cuckoo International, leaders_cos, samdasoostory, 위버스마인드

2 megjegyzés:

  1. Szia Kati! Köszönöm a reklám szünetet.Annyira jó képek,csak ámulok és bámulok,találtam a képeid között újakat is.Seunggi remekül néz ki mindegyikben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A képek nekem is nagyom tetszenek. Először csak egy válogatást akartam belőle közreadni, de majdnem az összeset kijelöltem, ezért inkább nem hagytam ki egyet sem. Örülök, hogy akad köztük olyan, amit még nem láttál. Pedig láttam, korábban már sok bekerült a csoportba is.

      Törlés