2019-10-13

Vagabond Voyage Tour a Fülöp-szigeteken (2019.10.12.)

A fülöp-szigeteki Airenek egy álma vált valóra tegnap, amikor életükben először látogatott el Lee Seung Gi az országba a Vagabond Voyage Tour keretében. Biztos vagyok benne, hogy az eseményen megjelentek egy életre szóló élménnyel gazdagodtak.


A Vagabond Voyage Tour tkp. még a nyár közepén kezdődött, akkor két helyszín, Japán (06.29-én) és Taiwan (07.20-án) került sorra, és most, a Vagabond premiere után három egymást követő hétvégén és egy novemberi időpontban folytatódik az utazás. Az őszi turné első helyszíne volt a Fülöp-szigetek, Manila.

Az esemény forgatókönyve hasonlóan került lebonyolításra, mint a korábbi helyszíneken. A találkozót ezúttal is a Because you're my woman c. dallal nyitották, majd a fényképek elkészülte után jött a beszélgetős rész. És mi más lett volna a fő téma, mint a Vagabond? Folyamatosan gyűjtögetem az elhangzott információkat, igyekeztem minden egyes morzsát felcsipegetni. Előre elnézést kérek, ha a bejegyzés most következő részében nem lesz egységes a koncepció, de igyekszem logikusan összerakni a kisebb-nagyobb információkat.

"Ami a Vagabondot illeti, szívem és lelkem beletettem. Mind nagyon keményen dolgoztunk rajta."

Az FM során rövid jeleneteket néztek meg közösen a jelenlévők. Az alábbiakban ténylegesen nem ezeket a jelenetek teszem be, hanem ami a sorozatból felkerült a YT-ra.


"Valójában volt egy kaszkadőr arra a jelenetre, de fontos volt számomra, hogy olyan sok mutatványt hajtsak végre, amennyit csak tudok."
"Azt az üldözéses jelenetet valójában két hét volt felvenni. A jelenet, ahol leugrom az épületről és ráesek a kocsira... A kocsira való ráesést 4 óra volt felvenni."

Mint ahogy azt látjuk hétről hétre, minden rész lélegzetelállító jeleneteket tartalmaz közelharccal, üldözéssel, esésekkel, stb. Veszélyesnek tűnik, de hozzáértő szakemberek tervezik meg az összes mozdulatot az első a biztonság elvét követve.

"Hogy őszinte legyek, ijesztő (kaszkadőrködni). Egy apró hiba is hatalmas balesethez vezethet. De bíztam a csapatomban és ők is bíztak benne, így minden működött."
"Volt néhány vágás és horzsolás, de szerencsére nem voltak komoly sérülések. Van egy ragtapasz a szememnél az egyik epizódban, az igazi. Szerintem ez valóságosabb képet ad." ↓


A közel egy éves forgatás során sok jelenet készült, és mint az elő szokott fordulni a filmiparban, a végső műbe nem kerül bele minden. A Vagabond esetében is van olyan jelenet, amely kimaradt.

"Volt egy jelenet, ami túl hosszú lett és annyira időigényes volt, kár, hogy nem került bele."

Az számomra nem derült ki, hogy mely jelenetről lehetett szó, de néhány nappal korábban a leeseunggi.com Airen storage-be felkerült pár kép, amely egy kimaradt jelenetnél készült. A képek között volt a lenti is, amelyet tavaly év végén láthattunk.


A következő levetített jelenet Cha Dalgun bemutatkozó kisfilmje volt:


Az almás részletről: "Valójában meg akartam tanulni. Sajnos azt mondták, hogy ezt fiatal korban kell elsajátítani. Az egy kaszkadőr volt."

Lee Seung Gi azt s elárulta, hogy a forgatás nagyon szórakoztató volt, még akkor is, ha olykor nehéz.
"Sokszor akartam nevetni. Valójában csak rögtönöztem azokat a részeket."
"Nincs olyan, hogy könnyű színjátszás. De úgy gondolom, a vígjáték sokkal nehezebb, mert szerintem jól össze kell illened a partnereddel, hogy jól tudd kivitelezni."

És ha már a partner került szóba, következőként egy Dalgun-Haeri jelenetet mutattak.


A két színész másodszor dolgozik együtt egy drámában, az eltelt idő és a közben szerzett tapasztalat érződik a közös jeleneteik során.
"A kettőnk közti kémia fejlődött. Mindketten fiatalok voltunk, amikor először találkoztunk, de mostanra mindketten felnőttünk és többet tudtunk egymásnak mutatni."

Még egy gondolat a Vagabondról: "Büszkévé tett és lenyűgözött, amikor az első részt megnéztem. Ahogy haladunk előre, megígérem, hogy a minőség egyre jobb lesz, nézzétek ti is."

A Vagabond mellett egy másik projekt is szóba került, a nemrég véget ért Little Forest. (Aki még nem tudna róla, Melinda készíti a variety-hez a magyar fordítást, az első 4 rész feliratát megtaláljátok a blogban is.)
"Nagyon szórakoztató volt a gyerekekkel dolgozni. De rájöttem, soha többé nem akarok újra gyerekekkel dolgozni."
"A gyerekek szeretnivalóak voltak, de az ok, amiért óvatosnak kell lennem a gyerekekkel való munkával, hogy fárasztóak."
"Felejthetetlen volt. Lehetőséget adott arra, hogy jobban megismerjem a gyerekeket. De azt hiszem, túl jól ismerem őket."
Valamint Lee Seung Gi azt is elárulta: "Fiatal korom óta mindig is három gyereket akartam."

A beszélgetős rész legelején kulcsszavak köré épületek a témák, az első kulcsszó Lee Seung Gi shiba inu fajtája kutyusa, Perro, aki november 11-én, a Pepero napon ünnepli születésnapját.
"Perrot nem etethetem Peperoval. Azt tervezem, hogy elviszem egy kutyakávézóba a szülinapján." Mindenki szereti Perrot is, de vajon hogyan érez a kiskutya a gazdája iránt? "Perro nem igazán kedvel, ha nincs nálam kaja."

A következő kulcsszó: díj. "Ami a díjakat illeti, nem fűzök hozzájuk sok érzelmet. Hálás vagyok, hogy kiérdemlem őket. De ha lenne díj a legszorgalmasabbnak, azt szeretném megkapni."
Kétség sem fér hozzá, mi, rajongói megítélhetjük neki.

A rajongói találkozók alkalmával már szokás, hogy munkatársak, a szórakoztató iparban dolgozó ismerősök videóüzenet formában gratulálnak a rajongói találkozóhoz és kívánnak ehhez jó szórakozást. Úgy sejtem, ugyanazt a videót használták, amelyet az előző két alkalommal is, ugyanis a videóban szereplők névsora is ugyanaz. Név szerint: Yang Se Hyeong, Lee Sang Yun, Yook SeongJjae, Yoo Se Yoon, Shin Sung Rok, Suzy, Park Min Young, Son Ye Jin, Lee Hong Ki, Sehun, IZ*ONE. De emellett egy másik videót is láthattak a jelenlévők, amelyben a Little Forest gyerekek (Yi Han, Yoo Jin, Grace, Brooke, Yoo Na, Ga On, Jeong Heon, Ye Jun dalban) mondták el, hogy mennyire szeretik Seung Gi bácsit. "Nagyon aranyosak, de biztos kényszerítve voltak rá."

A rajongói találkozó második részében a játéké lett a főszerep. Lee Seung Gi konyhai képességei híresek, saját bevallása szerint tésztát, sült húst és tteokbokkit remekül tud készíteni, ez utóbbi világhírű, de legutóbb rament főzött. A találkozón egy ételes doboznyi kimbapot készített a hozzávalókból, amelyet egy szerencsés Airen megnyert.

"Nem hiszem, hogy Gordon Ramsay képes lenne bármit is csinálni ezekből a hozzávalókból."

Tojás, szőlő és sajt? A műsorvezető csak ennyit fűzött hozzá: "Nem számít, hogy mit eszünk. Jó lesz, ha Te készíted."
A szerencsés pedig a következő szavak kíséretében kapta meg a nassolnivalót: "Sajnálom, hogy ezt adom neked. Biztonságos megenni." Az érdekesen párosított hozzávalók ellenére a rajongónak ízlett a kimbap, bár ezt Lee Seung Gi sem tudta teljesen elhinni.


A következő játék egy csapatjáték, sorverseny, ahol három csapat mérkőzött meg egymással. A feladatot leggyorsabban teljesítők jutalma sem maradt el, olyan ruhadarabokat kaptak, amelyet Seung Gi a Vagabond forgatása során viselt.

És mi mással is zárulhatott volna az esemény, mint egy fergeteges minikoncerttel, ahol a rajongók együtt énekelték kedvencükkel a Delete, Return, Smile Boy és a Let's go for a journey szövegét. "Akkor vagyok a legboldogabb, ha énekelhetek nektek."

Because you are my woman:


Return:


Delete:


Smile Boy és Let's go for a journey:


"Bízom a szeretetetekben és követem azt. Ez lesz az én iránytűm. Ne kételkedjetek ebben!"

Természetesen a sajtó is szép számmal írt az eseményről és több rövid interjú is készült a nap folyamán. Néhány részlet és gondolat ezekből:

"Nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek. Ez az első látogatásom Manilában és érzem a fülöp-szigeteki Airenek szeretetét. Ezért nagyon izgatott vagyok, hogy itt lehetek és később személyesen is találkozhatom velük."
Arra a kérdésre, hogy énekesnek vagy színésznek tartja-e saját magát, ekképpen felelt: "Úgy gondolom, olyan személy vagyok, aki a jelenre koncentrál és mindent belead a jelenlegi projektjébe, ami most a Vagabond." De elárulta, hogy készül egy új albumra is, illetve hozzátette, hogy hálás a rajongóinak, legszívesebben ezt fejezné ki egy dal által.

Az országba való érkezése után egy helyi specialitást is megkóstolt, amelyet a lechon-nak neveznek sült sertéshúsból készül. "Meglepett, hogy hasonlít egy koreai ételre. Van némi különbség, de az íze hasonló."
És amikor felmerült, hogy milyen relikviát vigyen haza magával, a riporter javaslata a jeepney, ez a fülöp-szigetekre jellemző színes buszféle tömegközlekedési eszköz makettje volt.
"Eladóként és hírességként a sikert nem a díjak jelentik. Az a siker, ha képes vagyok olyan projekteket kiválastani, amelykbe beleszeretek."
Lee Seung Gi sok projekten dolgozik jelenleg is. Minek köszönheti kitartását?: "Ez 100% akaraterő. Én is elfáradok és kimerülök, de olyan típus vagyok, aki mindent belead egy projektbe. Az akaraterő és a vágy, hogy a legjobbamat nyújtsam hajt előre."
A sok projekthez sok energiára van szükség: "Szerintem még mindig fiatal vagyok. Amikor huszonéves voltam, úgy éreztem, kifogyhatatlan energiával rendelkezem, de már a harmincas éveimben járok. Vigyáznom kell a testemre. Sokat jógázom és edzek, hogy megőrizzem az energiámat."




A következő állomás október 19-én a thai főváros, Bangkok.

-----------
Forrás és angol: kstreetmanila, headlinermnl, Gia Allana, theseoulstory, SparklingMag,  princesslyncatherine, Inquirer
Képek: cdmentph, vagabond_kdrama, New Frontier Theater, LSGKWA, yenskay_airen

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm Kati!Élvezettel olvastam az összefoglalód.Nagyon tetszett Seunggi gondolata a kitartásról,odaadásról.100%-ig egyet értek vele,valóban ilyen és ezért szeretjük Őt.Sokszor csodálkozom is,honnan merít ennyi energiát,hogyan bírja a sok munkát.Szerintem belejátszik a rajongók szeretete is ami feléje irányul.Igazán eljöhetne Európába is /Pl.London/egy FM-re,itt is sok rajongója van,oda még négykézláb is elmennék. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, igyekeztem a lényeget megragadni és minden fontos információt összegyűjteni. Ha mi csak így lehetünk részesei egy-egy rajongói találkozónak. Milyen csodás is lenne, ha egyszer errefelé is eljönne! Van erre esélyünk? Az ázsiai országokban sokkal többen rajonganak érte, mint Európában bárhol, én még a magyar rajongók számát sem merném megbecsülni. Ha egyszer a mi álmunk is valóra válik, és közelről láthatjuk őt, és ehhez nem kell Koreába utaznunk, akkor feltétlen ott a helyünk.
      LSG kitartását én mindig is csodáltam, ha csak fele annyira lennék olyan, mint ő... Bámulatos, amit csinál. Ha létezne ilyesmi, meg is érdemelné a legszorgalmasabbnak járó díjat.

      Törlés
  2. Köszönöm Katikám, mindig szeretettel gondolok rád , hisz Te annyit teszel értünk rajongókért.
    Pusz Éva


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, köszönöm a kedves szavakat, igazán jól esik. De én csak gyűjtögetek, fordítok és közvetítek, az angol nyelvű források nélkül én sem mennék sokra.

      Törlés