2019-12-02

Busted! 2. évad interjúk

A Netflix elkényezteti a nézőket koreai tartalmakkal. És nemcsak a kedvelt és kiválasztott legújabb sorozatokat lehet az oldalon keresztül akár magyar felirattal követni, hanem variety műsort is. A Busted! c. nyomozós variety már a 2. évadjával jelentkezik a Netflix oldalán. A blogban eddig nem olvashattatok a műsorról, valahogy kimaradt, hogy erről írjak, épp itt az ideje, hogy legyen róla egy bejegyzés.


Miért is? Mert a 2. évad állandó szereplője lett Lee Seung Gi is. A forgatás még tavaly év végén zajlott, vagyis párhuzamosan a Vagabond forgatásával.
A Busted! egy nyomozós variety, ahol a nyomozók (Yoo Jae Suk, Kim Jong Min, Park Min Young, Kim Se Jeong, Sehun) segítőkkel, beugrós szereplőkkel minden egyes részben egy-egy ügyet derítenek fel, információkat gyűjtenek a kirakóshoz. Lee Seung Gi az 5. részben csatlakozott a csapathoz.
A műsor 2. évadjának 10 része egyszerre, november 8-án került fel a Netflixre, én viszont csak mostanában kezdtem el nézni, már csak az utolsó rész van hátra. És igen, kihagytam az első 4 részt, de lehet, hogy hiba volt, mert a későbbi részekben is utalnak az előzményekre, illetve vannak szereplők, akik részről részre feltűnnek.
A nyomozás mellett a játék és a nevetés kerül középpontba. A nyomozóknak különféle feladványokat kell megoldaniuk, némelyik a szerencsén, mások a jó gondolkodóképességen alapulnak. Nekem külön öröm, hogy végre megértettem a gonggi szabályait, már csak gonggi köveket kell szereznem, hogy játszhassak.

Habár a műsor önmaga elérhető magyar felirattal, de a továbbiak, pl. az interjúk nem. Még nem, de ezen nyomban változtatok! Lentebb találjátok a hivatalos Instagram oldalra felkerült pár perces beszélgetéseket. A magyar fordítást a videót alatt olvashatjátok, a könnyebb követhetőség érdekében színkódoltam a szöveget. Lee Seung Gi a sötétkék. Amikor többen mondják ugyanazt, vagy esetleg nem tudtam eldönteni, hogy ki mondta, vagy részletet mutattak, akkor maradt a szöveg színe fekete, a kérdéseket pedig dőlt betűtípussal szedtem. Remélem, nem zavarodtok bele.

Kérdezz, felelek, 1. rész:



A rajongóknak, akik szeretik a Netflixet, jó napot kívánok! A Busted! 2. évadjából Yoo Jae Suk...
Kim Jong Min.
Lee Seung Gi.
Park Min Young.
Sehun.
És Kim Se Jeong vagyok.
Örvendünk!
Válaszoljatok! Nyomozók Q&A.
20.000 kérdés?
Nagyon kíváncsi vagyok, milyen kérdéseket tettek fel.
Szeretnék mindre válaszolni.
20.000 kérdésre?
Mi volt a legszórakoztatóbb a 2. évadban?
Jong Min kedvence az ebédszünet volt.
Mivel sokat kellett gondolkodni, sok energiát használtam fel. Aztán megéheztem.
Sosem tudhattad, mi fog történni. Néha ideges voltam, kíváncsi és izgatott. De a kíváncsiság és az ismeretlen témák nagyon szórakoztattak minket.
Én is szerettem az ebédszüneteket. Ez Jae Suk miatt volt, akit nagyon kedvelek és tisztelek. Ez idő alatt beszélgethettem vele az életről.
Nagyon élveztem a beszélgetést. Bár még sosem láttam olyan embert, mint Seung Gi, aki megszállottja az élettörténeteknek. Egy élettörténet kedvelő.
Szerintem Jae Suk az egyik legjobb sofőr. Sokat kellett vezetnünk. Nem hiszem, hogy a nyomozói képességei remekek...
Igen, ez így van.
...de a vezetési tudása a legjobb.
Ebben az évadban aktív volt sofőrként.
Rájönnek, ha megnézik. Valóban nagy szerepe volt az egyik epizódban.
Mindannyiunknak megvolt a maga szerepe. Végül is az én szerepem volt a vezetés. Te mit gondolsz, Sehun? Beszélj!
Én? Ööö...
Ha mondod neki, hogy beszéljen, azonnal beszél?
Ez olyan, mint egy varázslat. Ennyire közel állunk egymáshoz, Sehun és én.
A forgatás során folyton nevettem. Mert mindannyian olyan viccesek voltatok.
Sokat nevettél.
Igen. És amíg forgattunk, mindenki jól irányított. Leginkább azzal voltam elfoglalva, hogy felzárkózzak. Hála nektek, sokat szórakoztam a forgatás alatt.
Őszintén szólva két-három alkalomnál többször viccelődtem Sehun miatt. Mert megnevetteti. Se Jeong, beszélj!
Minden forgatás után közös vacsoráink voltak.
Se Jeong szereti a közös vacsorákat.
Igen. A közös vacsorán visszatekintetünk az epizódra és terveztük a következőt, és ahogy említetted, az életről beszélgettünk.
Ah, a beszélgetések az életről.
Ki a legemlékezetesebb vendég a 2. évadban?
Sok vendégünk volt, de Im Won Hee-re emlékszem a legjobban.
Az első megjelenésétől kezdve.
Vicces volt.
Rövid jelenete volt. De nagyon vicces volt.
Számomra In Gyo Jin.
Ah, In Gyo Jin is vicces volt.
Egy gazdag szerepét játszotta. Először találkoztam vele, amikor Sehun és én együtt forgattunk vele. Gyorsan közel kerültünk egymáshoz. Szereti a humorérzéket. Humoros. Olyan típus, aki azonnal reagál, ha megkéred, hogy beszéljen. Nagyon jól szórakoztam.
In Gyo Jin szórakoztató volt. Neked, Sehun?
Én is úgy gondolom, hogy akkor szórakoztam a legjobban.
Ugyanabban a csapatban voltunk.
Nekem, amikor Jung Jae Hyung megjelent. Hogy őszinte legyek, amikor feltűnt az első évadban, nem éreztem úgy, hogy illik hozzá a karakter. De ebben az évadban megtalálta a saját karakterét.
Egyet értek. Valójában Jung Jae Hyung a zseni nyomozó csapatban egy kissé megbillentette a fejem. Minden egyes vendégünknek szeretnénk még egyszer megköszönni. Nagyra értékeljük.
Nem megyek el egyetlen tárgy mellett sem.
10.000 dollár.
Kik maguk?

Kérdezz, felelek, 2. rész:


Válaszoljatok! Nyomozók Q&A.
Korábban. [ezt nem írom le még egyszer]
Kinek fejlődött a gondolkodásmódja?
Aki jól csinálta, továbbra is jól csinálja. Akik le voltak maradva, folytatták a visszaesését.
A távolság növekedett.
Aki a legtöbbet fejlődött, Se Jeong lehet. Min Young nagyon jó. Nem könnyű csökkenteni a távolságot. De Se Jeong nagyon jó munkát végez.
Se Jeong most nagyon jó. Gyakran jobban csinálja, mint én.
Dehogy!
Sehun is sokat fejlődött.
Nem, nem is.
Seung Gi is jó a specialitásában.
Megvan a saját specialitása.
A specialitásom... Én vagyok az egyik ész ebben a csapatban.
Seung Gi benne van a legjobb háromban lentről számolva. Határozottan ott van.
Jae Suk nagyon felvette a lépést velem. Mögöttem volt. Most beért engem.
Az utolsó három közti verseny heves.
Nem beszélek többet Jong Minről. Megbánthatja. Nem akarom megbántani.
Őszintén ő az utolsó a három legrosszabból, ugye?
Dehogy! Sosem tudhatod.
Melyik volt a legnehezebb feladvány a 2. évadban?
A feladvány, amihez segítséget kellett hívnunk. Amikor meg kellett oldanunk a számzárasat.
Igen. Az nagyon nehéz volt. Az utolsó részben. Nagyon nehéz volt.
Nehéz elmagyarázni is.
Nehéz elmagyarázni. Oh, Jong Min. Remek. Neked kellene erről beszélned.
Mivel nehéz volt, nagyon nehéz volt.
Nagyon nehéz volt, mert nehéz volt.  Mivel nehéz volt, nehéz elmagyarázni. Szóval azt akarom mondani, hogy nagyon nehéz volt.
Versenyszellem. 10-ből hány pontot adsz magadnak?
Nem igazán vagyok versengős. Nem vagyok az a típus, aki azt gondolja, "ezt mindenáron megszerzem". Az én pontom 10-ből kb. 4?
De bármikor a zseni nyomozókkal vagy, hirtelen versengőssé válsz.
Ah, a zseni nyomozók! Nem akarom, hogy legyőzzenek. Nem akarok a zseni nyomozók ellen veszíteni.
Akkor a pontod kb. 8 lehetne.
Úgy van. Mi a helyzet Min Younggal?
Az én pontom kb. 7.
Általánosságban?
Egészen versengős típus vagyok. Nem mindig. De ha van egy ellenfél, versengőssé válok. Nem vagyok olyan versengős, amikor együtt oldunk meg feladványokat. De le akarom győzni a zseni nyomozókat.
A zseni nyomozók a közös ellenségeink.
Sejtelmem sincs, hogy néz ki az arcom azokban a pillanatokban. Csak az élénk kifejezéseim láthatják.
Van egy hang, ami még mindig a fülemben cseng, amit sosem fogok elfelejteni. Megriadok, amikor vezetek: "Oppa, gyorsabban!" "Oppa, gyorsabban!" De követnem kell a sebesség korlátozásokat. Még mindig nehéz pillanatokat okoz. "Oppa, gyorsabban!"
Hasonló vagyok Jae Sukhoz. Általában nem vagyok versengős. Talán 4-5 között. De ha a három legrosszabb között kell versenyeznem, és csak az egyetlen nyertes menekülhet meg, felmehet egészen 12-ig. 12! Mert sértheti a büszkeségem.
Ez egy másik történet.
Becsületbeli ügy.
Sehun versenyszelleme nagyon...
10.
Igen. 10.
10.
Nem mindig. Általában nem. De ha van valaki, aki csintalan vagy piszkosul játszik...
Piszkosul.
Akkor versengőssé válok. Mert nyernem kell.
A markolós játékgép biztos nagyon csintalan.
Igen, úgy van. A markolós játékgép nem működik jól. Folyamatosan elejtett ahelyett, hogy fogott volna.
Sehun a legversengősebb közülünk.
Igen.
Hé, túl korán kezdted.
Meg tudod ma oldani?
Persze. Biztosan.
Egyből rájöttem.
Oh, kinyílik.
Mi van Se Jeonggal?
Valójában az én pontszámom 9-10 körül van. De sokszor van nehézségem az aktuális probléma megoldásával vagy hajlamos vagyok túlzásba esni. Ezért mindig próbálom 7-esen lent tartani.
Ah, próbálod lent tartani. Jong Min?
Az enyém 20 körül van. 10 Jae Suk miatt és...
Nem, nem az étvágyadról beszélünk.
A másik 10 Seung Gi miatt.
Ő... Nem érdekelnek más dolgok, de ez bosszantó, hogy mindig megpróbál minket ugyanabba a kategóriába sorolni.
Amikor ugyanazt a kérdést kell megoldanunk, a versenyszellemem eléri a maximumát. Minden tőlem telhetőt megteszek.
Kérlek, ne rángass bele engem.
A közted és köztem lévő távolság hatalmas.
Ha folytatjuk a 3. évaddal... Várj és meglátod!
Hármójukat össze akarom kötni a 3. évadban. Ha lesz 3. évad, döntsük el a rangsort.
Remek ötlet! Valójában egyszer... Nem számít, miféle sportról van szó, a hivatalos szervezetek egyszer ellenőrzik a rangsort. Újrasorolják a rangsort.
Amúgy a jobb rangok már el vannak döntve.
A 4., 5. és 6.-at kell eldönteni.
Igen, a 4., 5. és 6. eldöntéséről van szó.


3. rész:


Válaszoljatok! Nyomozók Q&A.
Korábban.
Mesélj a látogatásodról a nyílt chaten!
Sört ittam a barátaimmal és felfedeztem ezt a chat szobát. A rajongóim hozták létre. Talán 1000 ember tud csatlakozni. Rólam osztanak meg dolgokat, pl. képeket. Én is csatlakozhatom a chat szobához. Bárki csatlakozhat. A chat szoba jelszava a születésnapom volt. Tudtam és csatlakoztam. Csatlakoztam, és azt mondtam: "sziasztok, én vagyok az". Természetesen nem hittek nekem. Ezért elküldtem egy selfie-t. Utána nagyon izgatottak voltak. Ez történt. Meg kellene néznetek. Szerintem mindenkinek van nyílt chat szobája.
Igen, egyszer megtekintettem.
Se Jeong, te is ott voltál. Én nem tudom megtekinteni, mert csak SMS-t használok.
Ah, ez igaz.
Habár ki akarom próbálni.
Nem használsz chat alkalmazásokat, ugye?
Igen, nem használod ezeket. Csak SMS-t használ.
Kár.
Milyen ételt főznél a rajongóidnak?

A rajongói találkozó során valami egyszerűt készítettem a színpadon. Nem engedték a gázégőt. Ezért olyan ételt választottam, amit tűz nélkül el tudok készíteni. Ha használhatok gázégőt, tésztát főznék.
Jó vagy a tésztafőzésben.
Igen, tésztát és tteokbokkit. Valami ilyesmit.
Jó vagy az olajos tészta készítésében?
Tessék?
Olajos alapú tészta.
Aglio e Olio! Olajos alapú tészta.
Olajos alapú tészta.
Remek. Az finom.
Szeretem az olajos alapú tésztát.
Én is.
Egyszer elkészítem nektek.
Igen, kérlek.
Legyen olajos tészta minden hónap 5-én. [szójáték: olaj=oil, 5-e=oh il]
Mit akarsz tőlünk?
Most én...
Nem inogtál meg.
Nem ingok meg ilyesmitől.
Miért szólítod Sehunt hyungnak és nem oppának?
Fiatalkorom óta az oppa szó szégyenlőssé tett.
Hyungnim!
Hyung, nincs itt.
Hyung, meg tudod ma oldani?
Persze.
A bátyámat leszámítva mindenkit hyungnak szólítok, nem oppának. Ez az egyik szokásom. Ezért hívom Sehunt hyungnak.
Néha oppának szólít.
Igen, néha.
Rendben van, bárhogy is szólít, ha neki kényelmes.
Ez a legjobb válasz.
Ez egy jó válasz volt.
A semmiből.
Mi az?
Remek válasz volt.
A szívem repesett.
Meglepett.
Köszönöm.
Leon vs. Perro vs. Vivi. Mi lenne a hierarchia?
Mennyi a súlya?
Perro 11 kg.
Mennyi a súlya?
Azt hiszem, 8 vagy 9 kg.
Akkor valószínűleg Perro lenne legfelül. Leon 10 kg körül tartja a súlyát. Megint felszedett egy keveset.
Felszedett egy keveset?
Megőrzi az izmait és a zsírját. Ha Perro és Leon harcolnának... Vivi lenne legalul.
Vivi lenne legalul. Biztos vagyok benne.
Akkor Vivi van legalul.
Perro könnyen megijed.
Oh, akkor lehet, hogy Leon... Mivel semmitől sem fél. Mindenkit szeret.
Általában az állatok hasonlítanak a gazdájukra.
Akkor én...?
Miért? Úgy értem, Leon biztosan okos.
Nem, nem okos. Legjobban a futárokat szereti. Szeret olyat, akivel sosem találkozott korábban.
Igazán okos.
Leon...
Mindegy, a sorrend Leon, Perro és Vivi lenne.
Egyet értetek vele?
Igen.
Igen. Mi csak úgy teszünk, ahogy mondja.
Gondoljatok Min Youngra, mint a valódi vezetőre.
Ő az igazi főnök. És itt a bábmester.
A bábmester.

Busted! 2. évad. Remélem, élvezik a műsort.
Csak! Feltétel nélkül! Kérem, mindenki nézze!
Feltétel nélkül...
Remélem, élvezik. Köszönöm.
Köszönöm mindenki szeretetét és támogatását. Köszönöm. Találkozzunk a Netflixen!
Viszlát!


Ki nézi/nézte meg a műsort? Hogy tetszett? Számítottatok egy ilyen végkimenetelre? (Mert habár még nem láttam az összes részt, sikeresen spoilereztem magamnak az utolsó perceket...)

------------------
Kép és videók: bustednetflix

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése