2020-08-04

Felirat - Friday Joy Package, 4. rész (részlet)

Több hónapnyi kihagyás után folytattam a Friday Joy Package részletének fordítását. Mint arra utaltam, az érdeklődés hiánya miatt mást helyeztem az elmúlt időszakban előbbre, de nem feledkeztem meg ennek a variety-nek a fordításáról sem. A további részek is elkészülnek majd szép lassacskán.

Emlékeztetőül, a Friday Joy Package variety-ben Lee Seung Gi gyári munkatapasztalatokat gyűjtött és ezzel párhuzamosan bemutatták az egy-egy termék mögött megbúvó kemény munkafolyamatokat.


A 4. rész nagyon érdekes, szerintem az egyik legérdekesebb mind közül, amelyből megtudjuk, hogyan, mennyi munkával és mennyi idő alatt készül a bambuszsó.

A részt megtaláljátok a YT-on, így nem töltöm fel külön, de ha valakinek problémás a YT-ról videót lementeni, szóljon, és megoldjuk.


Megjósolhatatlan, hogy mikorra várható a következő rész, most először a Famous Princesses-t akarom folytatni.

Jó szórakozást!

-------------------------------
Kép: leeseunggi.official
A magyar felirat a YT és a VIU angol felirata alapján készült.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Kati! Nagyon köszönöm az újabb epizódot! Igazán különleges élmény vidéki koreai üzemekbe látogatni LSG-vel. Sok új dolgot tanulhatunk vele együtt. Ez a bambuszsó is roppant érdekes koreai különlegesség. Milyen nehéz fizikai munka előállítani. Tetszik az is, ahogy a vidéki emberek fogadják LSG-t. Mindig jókor lesz a folytatás, követem, bármikor is fordítod majd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! :)
      Épp azért döntöttem a műsor részleteinek lefordítása mellett, mert azon túl, hogy szórakoztató, nagyon érdekes is, olyan területekre és munkafolyamatokba enged betekintést, amit máshonnan nem valószínű, hogy megismerhetnénk.

      Törlés
  2. Köszönöm a fordítást, de Én sajnos nem tudok a Youtub-ról letölteni, igaz átállítható magyarra de az nem olyan jó mit a fordításod. Én jobb szeretem ha feltöltöd a videót / igaz ez plusz munka neked Katika/ és a feliratot akkor le tudom szedni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva (és mindenki más, aki nem tudta lementeni a videót)!
      Feltöltöttem a videót a Megára, remélem, innen már le tudod menteni: https://mega.nz/file/hLAylSja#XxcpSIifTCmb5VUaX501LEqe7jYAcXFdfIs_9h38h_U
      Ez nekem csak néhány kattintás, de igyekszem takarékoskodni a hellyel, ezért nem teszem fel azt, ami máshonnan is elérhető. De megértem, és köszönöm, hogy jelezted a problémád.
      Egyébként érdemes megismerkedni a Youtube-ról letöltés fortélyaival, könnyen elsajátítható, és bármikor jól jöhet. ;)

      Törlés