2020-08-21

Fordítás - Lee Seung Gi videóüzenete

Olyan érzés, mintha ma egy különleges nap lenne, hisz az Aireneket csak úgy elhalmozzák mindenféle jóval. 😀


Egyrészt ma láthattuk a Sing Again c. műsor újabb ajánlóját, benne Lee Seung Givel, aki a Still Beautiful c. számot énekli. Újabb, a gyűjteményünkbe való videó.
Másrészt a 2012-es koncert második felét is megkaptuk. Nagyon bíztam benne, hogy nem kell rá túl sokat várni. Ma este buli lesz. Amikor a koncertfelvételeket nézem, mindig úgy érzem, hogy Lee Seung Gi csak nekem énekel. Vajon mely koncertek felvételei lehetnek még az oldal szerkesztőjének számítógépén? 2009? 2011? 2013? Ne legyek telhetetlen, igaz?
Továbbá a LSGKWA újra elérhetővé teszi a debütálás évfordulója alkalmából készült relikviákat - amennyiben összejön legalább 200 igény - , aki akkor lemaradt, most vásárolhat.

Ezek mellett az Airenek egy üzenetet is kaptak Lee Seung Gitől, ezúttal videó formában. A honlap From Seunggi részében közzétett tartalmak nem megoszthatóak, ezt elkerülendő a szerkesztők már angol fordítást is mellékeltek a videóhoz. Csak nem gondoltak azokra, akiknek gyenge pontjuk az angol nyelvismeret. Én, mint általában, ugrásra készen állok a fordítás elkészítésére. De a korlátozások miatt nekem is ki kellett találnom egy megoldást.

Nos, jelentem, a fordítás elkészült az alig több, mint egyperces videóhoz, de ez utóbbit nem mellékelhetem, nem akarok a honlapon közzétett kérésnek ellenszegülni vagy azt kockáztatni, hogy kizárjanak az oldalról. Ezért csak a szöveget tudom megosztani veletek, de... azt sem a legegyszerűbb módon. 

A fordítást egy jelszóval titkosított word dokumentumba tettem be, amit feltöltöttem a felhőbe. (katt a linkre) A megnyitáshoz szükséges jelszót Nektek kell kitalálni, de segítek. Egy hat számjegyből álló kód, ami Lee Seung Gi születési dátuma év (utolsó két számjegye), hónap, nap formátumban, a számok között nincs semmi, egyben kell írni. Nem is olyan bonyolult, igaz?

Remélem, sikerül hozzáférnetek. Először csináltam ilyen titkosítást, a próbánál nekem működött, de élesben most próbálom először. Ha valami gubanc lenne, jelezzetek nekem!

És kérem, hogy tartsátok be a kérésem, ne osszátok meg a fordítást sehol máshol, sem dokumentumként, sem a szöveget kimásolva! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése