2021-02-19

Felirat - Mouse előzetesek

Szerintem már minden Lee Seung Gi rajongó izgatottan várja március 3-át, amikor bemutatják az új sorozatot, a Mouse-t. A témafelvetés és az előzetesek is azt sugallják, hogy ez egy nagyon-nagyon izgalmas és hátborzongató sorozat lesz.


A Mouse-ban már ismert egy olyan technológia, amely a méhben fejlődő magzatról ki tudja mutatni, hogy a gyerek majdan felnőve pszichopatává fog-e válni. A sorozat központi kérdése: megszülessen-e egy pszichopatagénekkel rendelkező gyermek?

Sorozatunk főhőse a Lee Seung Gi alakította Jung Ba Reum, egy fiatal, újonc rendőr, akit kedves és egyenes viselkedése miatt a környéken mindenki kedvel. De találkozása egy pszichopata sorozatgyilkossal fenekestül felfogatja az életét, mindenáron el akarja kapni a tettest.

Alig másfél hét marad a sorozat március 3-ai premierjéig, addig pedig az előzetesek alapján tudunk hangolódni. Most ezeket hoztam el mind feliratozva.

 

1. előzetes

(Kim Kang Hoon elvileg egy Jae Hoon nevű karaktert alakít, de az ismert oldalak (pl. Asianwiki, Wikipédia /angol és koreai is/, MyDramaList) úgy hivatkoznak rá, mint Jung Ba Reum fiatal megformálója 🤔)

2. előzetes

3. előzetes

4. előzetes

1 perces előzetes

Ráadás: Mouse (tvN) és Times (OCN) közös előzetese:

(ehhez sajnos nem láttam angol feliratos verziót, így csak a koreai szövegre, illetve a többi videóban elhangzottakra hagyatkozhattam, ami egy nagyon-nagyon hiányos feliratot eredményezett és csak a Mouse-ból származó részletekre koncentráltam, de a látottak miatt nem hagyhattam ki)


Gondolkodtam azon is, hogy az előzetesek alapján felállított megállapításaim, elméleteim is megosszam-e veletek, és sok ide-oda után úgy döntöttem, hogy jobb lesz, ha mindenki maga vonja le a saját következtetéseit, aztán majd meglátjuk, hogy ki gondolkodott jól. Érdemes alaposan megfigyelni a részleteket, akár képkockákra lelassítva.

Ugye már mindenki tudja: Mouse március 3-ától 22:30 KST-kor a tvN-en. A sorozat magyar fordítását CherryRock Szebszisz fogja elkészíteni.*

--------------------
Kép: tvndrama.official
Videók: YT
Angol ford.: tryp96 (1., 3.), leeseunggi.canada (2., 4., 1 perces)

* javítva 2021.02.28-án, mivel időközben változás történt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése