2021-02-16

Fordítás - Leeseunggi X Leeminhofilm, MK ver.1

Őszintén mondom, egyáltalán nem számítottam rá, hogy a Leeseunggi X Leeminhofilm utolsó része után kapunk még ráadást, így igazi meglepetésként ért, amikor megláttam a mai új videót. Biztos voltam benne, hogy a kamerák sokkal több anyagot rögzítettek, mint ami műsorba került, és micsoda szerencse, hogy nem hagyják veszni az értékes képkockákat és láthatunk még új videót.

Ver. 1? Remélem, az az 1 egyben azt is jelenti, hogy lesz ver. 2 is. Jó lenne...

A mostani videóban láthatjuk, hallhatjuk Lee Seung Gi és Lee Min Ho duettjét az Aloha c. dallal, némi így készült részt, nem látott pillanatokat és a videóhívás kapcsán felmerült nehézségeket.

A korábbi videókat (is) a rajtuk található angol felirat alapján fordítottam le, a legújabb videóban viszont csak a videóhívás kapott feliratozást, így csak azt tudtam elhozni magyarul. Mivel ez egy rövid részlet, úgy döntöttem, nem húzom az időt az időzítés elkészítésével és a felirat beégetésével, ezért csak a videó alatt olvasható a fordítás. Úgy gondolom, így is jól követhető.


[Ezt a videót ötször vettük fel Seunggi gyenge felvevő technikája miatt]
LMH: Seunggi... Mit csinálsz?
LSG: Minho, várj. A képernyőfelvétel nem...
LMH: Hagyd abba!
LSG: Hogyan tudom működésre bírni? Azonnal eltűnik, ha megérintem a kijelzőt.
LMH: Csak próbáljuk meg. Kezdhetjük onnan, ahol most vagyunk.
LSG: Ah, oké, oké.
LMH: A hívást amúgy is felvesszük.
LSG: Rendben van, kissé természetellenesnek tűnik, de... Onnan kezdem, ahol félbehagytuk... Oké. Megvan. Ez olyan vicces.
LMH: Várj, hozok egy kis vizet...
LSG: Ez vicces.
LMH: Forog, ugye?
LSG: Igen, veszi.
LMH: Oké, egy pillanat. Hadd koncentráljak. Kész vagy? Oké, oké.
LSG: Nagyon vonzó.
LMH: Seunggi...
LSG: Oh, Minho... Én épp visszaértem a masszázsról és a bőrápolásról. Épp most értem haza.
LMH: Bőrápoláson voltál?
LSG: Igen, gondoskodom magamról, mivel megjelent az albumom.
LMH: Azt mondtad, a forgatókönyvet olvastad.
LSG: Ah, igaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése