2021-02-19

Felirat - Mouse olvasópróba

Őszintén megmondom, eredetileg nem akartam lefordítani ezt a videót, de én is többször megnéztem, és úgy hiszem, sokat hozzátesz a rejtély egyes elemeinek kiderítéséhez, valamint nagyban hozzájárul a fő karakterek megismeréséhez, ezért nem hagyhattam ki.
 
 

Az olvasópróbát még 2020 októberében tartották, a videót később láthattuk, magyar felirata pedig csak most lett. Másik programot használtam a felirat készítése során, mint korábban, így játszadozhattam a stílusokkal és a szövegek elhelyezésével, az eredményt Ti is láthatjátok. Közel sem lett tökéletes, de első próbálkozásnak nem rossz, ugye? Egyetlen nagy hiba, hogy a karakterkódolást még nem tudtam megoldani, ezért az ő és ű betűk nem rendesen jelennek meg, de legalább betű formájuk van és nem négyzeteket látunk helyettük. Újabb próbálkozás során igyekszem ezt a hibát kiküszöbölni.
Azt pedig talán mondanom sem kell, hogy a fordításban szereplő mondatok - amit majd a sorozatban is látunk, hallunk - kiragadott részletek, nem ismerve a kontextust nem lehet jól lefordítani, így ne lepődjetek meg, ha ugyanezek a sorok majd másként köszönnek vissza a Mouse magyar feliratában, amit majd CherryRock Szebszisz készít el.*

A videót mérete miatt a Drive-ra tettem fel, ott meg lehet nézni, de akár le is lehet menteni.

➤➤➤Mouse olvasópróba⮜⮜⮜

És egy kis kiegészítés: a neveket nem fordítottam le, de érdekességként összegyűjtöttem azokat, akik a videóban feltűnnek és megnevezésre kerülnek.

Ahn Jae Wook mint Han Seo Joon
Kim Jung Nan mint Sung Ji Eun
Pyo Ji Hoon mint Shin Hyung Sa
Kim Young Ok mint Bong Yi nagymamája
Woo Ji Hyun mint Gu Dong Gu
Yoon Seo Hyun mint Kang nyomozó
Ahn Nae Sang mint ? nincs megnevezve (miért nincs???)

Valamint a gyerekszínészek közül egyedül Kim Kang Hoon neve mellett szerepel, hogy ő egy bizonyos Jae Hoont alakít, a többi gyerekről nem tudni, hogy kit formál majd meg.

Mouse március 3-án és akkor elkezdődhet az igazi nyomozás. Már alig várom!

--------------------
Kép: CJnDrama
Videó: YT
Angol fordítás: leeseunggi.canada

* javítva 2021.02.28-án, mivel időközben változás történt

1 megjegyzés: