2022-08-25

Felirat - Emergency Room

Eljött augusztus utolsó csütörtökje és itt a hónap utolsó feliratos Human Made dalos videója!



Az Emergency Room / 응급실 című szám ismerősen csenghet mindenki számára, aki látta a Delightful Girl Choon Hyang c. sorozatot, amelyben többször is felhangzott a dallam. Szép az eredeti is, de valamiért nekem Lee Seung Gi előadásában sokkal szebbek, megérintőbbek ezek a dalok.
Nem is szaporítom a szót, mutatom a feliratos videó elérhetőségét! Hallgassátok, olvassátok!

⮞⮞⮞Emergency Room⮜⮜⮜

Hangul:
후회하고 있어요우리 다투던 그날괜한 자존심 때문에끝내자고 말을 해버린 거야
금방 볼 줄 알았어날 찾길 바랬어허나 며칠이 지나도아무 소식조차 없어
항상 내게 너무 잘해줘서쉽게 생각했나 봐이젠 알아, 내 고집 때문에힘들었던 너를
이 바보야, 진짜 아니야아직도 나를 그렇게 몰라너를 가진 사람 나밖엔 없는데제발 나를 떠나가지 마
언제라도 내 편이 돼준 너고마운 줄 모르고철없이 나 멋대로 한 거용서할 수 없니?
이 바보야, 진짜 아니야아직도 나를 그렇게 몰라너를 가진 사람 나밖엔 없는데제발 떠나가지 마
너 하나만 사랑하는데이대로 나를 두고 가지 마나를 버리지 마, 그냥 날 안아줘다시 사랑하게 돌아와

Magyar fordítás:
Már bánom
Hogy aznap vitatkoztunk
A hasztalan büszkeségem miatt
Azt mondtam, fejezzük be

Azt hittem, hamarosan újra látni foglak
Reméltem, hogy keresni fogsz engem
De sok idő elteltével
Sincs hír rólad

Mindig olyan jól bántál velem
Amit könnyedén vettem
De most már értem
A makacsságom miatt nehéz volt neked

Te bolond, ez nem igaz
Még mindig nem ismersz?
Nincs senkim rajtad kívül
Kérlek, ne hagyj el

Mindig mellettem voltál
De sosem értékeltem
A gyerekes viselkedésemért
Meg tudsz nekem bocsátani?

Te bolond, ez nem igaz
Még mindig nem ismersz?
Nincs senkim rajtad kívül
Kérlek, ne hagyj el

Csak téged szeretlek
Kérlek, ne hagyj el
Kérlek, ne lökj félre, csak ölelj szorosan
Térj vissza a szerelmünkhöz

. - . - . - . -. - . -. -. - . - . - . -. - . - . - . - . - . -  . - . - . - . - . -  . - . - . - . -. - . - . -

Nem tudom, hogy a közeljövőben lesz-e még hasonló dalfordítás a blogban, a mostani csak augusztusra szólt. Őszintén szólva jelenleg nagyon megcsúsztam, ráadásul a munkahelyemen régi-új kihívásokkal nézek szembe, de igyekszem úgy beosztani az időm, hogy a fő projektek - a Famous Pirncesses fordítása, a Human Table elmaradt epizódjainak lefordítása - ne szenvedjenek kárt.

--------------------------------
Kép: leeseunggi.official IG
Videó: HUMANMADE YT
Angol fordítás: Dramawiki, yrictranslatorjung

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése