2022-08-23

Felirat - A The Law Cafe ajánlói

08.24. Frissítés! - az első videót cseréltem egy jobb minőségűre

Előkerült egy újabb ajánló, bár még csak korlátozottan elérhető, de sikerült elhoznom Nektek magyar felirattal.



Néhány megjegyzés:
- A videó minősége sajnos elég gyenge. - cseréltem egy jobbra
- Ismerem az "ő" betűt, de a karakterkódolással most nem boldogultam, ezért írtam minden "ő"-t "ö"-vel.
- Feltehetően ez a sorozat első részének előzetese. Szeretném előre jelezni, hogy a további előzeteseket nem fogom feliratozni. A fordítást Vajandi készíti, a rész végi előzetest illetően ő dönt, hogy része lesz-e a magyar feliratnak - tapasztalatom alapján nem szokta fordítani, ami érthető, ugyanis ezek csak kiragadott részletek. Épp ezért lehetséges, hogy ezek a sorok nem ugyanígy szerepelnek majd a sorozatban.

És a videó:



Továbbá van még egy ajánló, amelyet a CGV mozikban játszanak. Mivel ez másabb és szintén kapott angol feliratot, ezt se hagyhattam ki. Sajnos a minőség itt se a legjobb, de remélhetőleg idővel felkerül majd pl. YT-ra.




-------------------
Kép: hook_entertainmant IG
Videók: Naver és mostbse IG
Angol felirat: seunggiholic és mostbse IG


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése