2022-08-05

Felirat - A The Law Cafe első forgatási napja

Habár a sorozat premierjét eltolták egy teljes héttel egészen szeptember 5-re, ez nem jelenti azt, hogy a promózásban is csúszás lenne. Apránként kapjuk az újabb érdekességeket a The Law Cafe-ről. Az olvasópróba után a mai napon a KBS a sorozat első forgatási napján készült videóösszeállítást tette közzé.



Mint arról én is beszámoltam, a forgatás már tavasszal elkezdődött, Lee Seung Gi is jelezte saját Instagram oldalán, amikor április 8-án először lépett színre Kim Jung Ho bőrébe bújva.

Lelkes rajongók már el is készítették a videó angol feliratát, úgyhogy én se lustálkodtam, már itt is van a magyar feliratos verzió.




Le kell szögeznem, a jövőben nem biztos, hogy lesz lehetőségem a további making videókat fordítani.

Ugye már sokan várjátok, hogy láthassátok ezt a romantikus vígjátékot? Én már számolom a napokat, olyan jó lesz izgatottan várni, hogy elérhetővé váljon a videó (sajnos a munka miatt élőben nem fogom tudni megnézni), aztán pedig a felirat is. Előbb az angol, aztán a magyar, amiért majd Vajandinak kell köszönetet mondani. Remek ősznek nézünk elébe!

----------------------
Videó: KBS Drama
Angol fordítás: seunggiholic, blossimslsy
Kép: Soompi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése