2022-08-11

Felirat - I'll forget you

Megnéztétek már Lee Seung Gi első vlogját? Szerintem még felirat nélkül is nagyon érdekes hallgatni, de igyekszem minél előbb elkészíteni a magyar feliratot hozzá, hogy mindenki egyformán élvezhesse.

Most viszont - ahogy azt legutóbb írtam - meghoztam egy újabb feliratos Table Concert videót. E heti választottam az I'll forget you / 잊을게.

Ahogy arról korábban szó volt, a dal eredeti előadója a Yoon Do Hyun Band, érdemes az ő előadásukban is meghallgatni azt, illetve aki még nem tette meg, nézze meg azt a videót, ahol Lee Seung Gi társaságában adják elő a dalt a Strong Heart c. műsorban.

A feliratos videót ezúttal is a felhőtárhelybe töltöttem fel, onnan bárki elérheti, aki a lenti linkre kattint. Hallgassátok, olvassátok!

⮞⮞⮞ I'll forget you ⮜⮜⮜


Hangul:
아침에 눈을 떳을때 너를
길을 걷다 멍하니 너를
지금은 내곁에 없는 너를
그리워하네 바보처럼
나보다 행복하기를 바래
내 생각 하지않기를 바래
더 좋은 사람 만나길바래
다시는 내게 올 수 없게
안개처럼 사라져간 다시 못 올 그 지난날
함께한 추억 모두 흘려보낼께
널 잊어야해 힘들어도
널 지워야해 기억속에서
니가 떠난 후에 난 죽을것같이 아파도
두번다시 울지않을께
잊을게 잊을게 잊을게
아직도 휴대폰에 니 이름 아직 아직도
지우지도 못하고있어
전화기 한참을 서서
널 생각하네 바보처럼
안개처럼 사라져간 다시 못 올 그 지난 날
함께한 추억 모두 흘려보낼께
널 잊어야해 힘들어도
널 지워야해 기억속에서
니가 떠난 후에 난 죽을것같이 아파도
다시는 너를 찾지않아
아침에 눈을 떳을때 너를
길을 걷다 멍하니 너를
지금은 내 곁에 없는 너를 그리워하네 바보처럼

(널 잊어야)해 힘들어도
널 지워야해 기억속에서
니가 떠난 후에 난 죽을것같이 아파도
다시는 너를 찾지않아

잊을게 잊을게 잊을게 잊을게 
잊을게 잊을게

Magyar fordítás:
Amikor kinyitom a szemem reggel
Ahogy az üres utcát járom
Már nem vagy mellettem
Hiányollak, mint egy bolond
Remélem, boldogabb leszel, mint én
Remélem, nem gondolsz rám
Remélem, egy jobb emberrel találkozol
Úgy nem térhetsz vissza hozzám
A múlt eltűnt, akár a köd
Azok a napok nem térhetnek vissza
Hagyom, hogy elvesszen minden emlékünk
El kell felejtenem téged, habár ez nehéz
Ki kell törölnöm téged az emlékeimből
Miután elhagytál
Úgy éreztem, annyira beteg vagyok, hogy meghalok
Nem sírok másodszor miattad
El foglak felejteni
El foglak felejteni
El foglak felejteni

Még mindig benne van a neved a mobilomban
Nem tudtam törölni
A telefont tartva egy ideig állok
Rád gondolva, mint egy bolond
A múlt eltűnt, akár a köd
Azok a napok nem térhetnek vissza
Hagyom, hogy elvesszen minden emlékünk
El kell felejtenem téged, habár ez nehéz
Ki kell törölnöm téged az emlékeimből
Miután elhagytál
Úgy éreztem, annyira beteg vagyok, hogy meghalok
Nem foglak újra keresni

El foglak felejteni
El foglak felejteni
El foglak felejteni
El foglak felejteni
El foglak felejteni
El foglak felejteni


--------------------------------
Angol fordítás: lyricstranslate, ybrocksEng
Videó: HM YT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése