2017-06-11

Évfordulós játék -> határidő meghosszabbítva

Úgy tűnik, nehezebbek a kérdések, mint azt elsőre gondoltam. Ezért úgy döntöttem, több időt adok a gondolkodásra, a válaszok megtalálására, meghosszabbítom az évfordulós játék határidejét.

A válaszokat június 18. éjfélig várom!

Némi segítség: az első feladatnál nézzétek meg a blog Albumok menüjét, a dalszövegekhez és más, pl. a képes feladatokhoz is használjátok a Google-t. A sorozatból kivágott hangoknál figyeljétek a szöveget, vagy emlékezetes jeleneteket válogattam, vagy olyat, ahol elhangzik egy-egy név. És van olyan sorozat is, amelyikből két részlet is hallható.

Ez csak egy játék, nem kell minden válasznak tökéletesnek lennie. Június végén a megoldások is felkerülnek majd a blogra, így aki csak a móka kedvéért tölti ki saját magának a feladatlapot, ellenőrizheti önmagát.

Játékra fel!

2 megjegyzés:

  1. Szia Kati!Igen egy kicsit nehéz,mivel sem koreai,sem angol nyelven sem írni,sem beszélni nem tudok.Azonban belekezdtem és már majdnem a végén vagyok.Tesztelem magam én is,van úgy hogy ismerem a dalt,de nem tudom a címét angolul,sokszor beugrik melyik videón hallható a YT-on,még ez is jó kis próbatétel megkeresni és akkor ott a címe is.Remek agytréning és élvezem is.Jó gondolat volt a határidő kitolása,azért időbe telik a keresgélés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a visszajelzést! Őszintén mondom, nem hittem, hogy ennyire bonyolult, de azért jó kis próbatétel. De ez csak játék! A lényeg, hogy a megoldása során olyan jól szórakozzatok, mint én az összeállítása során.

      Törlés