2017-10-22

Felirat - NJttW 11-1 special epizód

A New Journey to the West legutóbb közzétett, utolsó részénél utaltam rá, hogy még adós vagyok egy eddig kimaradt, specialnek nevezett résszel. Sokat, vagy legalábbis többet kellett várni rá, de a türelem rózsát, vagy esetünkben feliratot terem. Ma meghoztam Nektek a 11-1 számozású rész fordítását.

Érdekesség, hogy a húsvét környékén közzétett első videóm a sorozatból, amelyben a szereplők bemutatkoznak, koreai nyelvből lett fordítva, akárcsak a mostani epizód. El kell mondanom, hogy ez nem könnyű feladat. Habár tanulom a nyelvet (amit hónapok óta nem vettem elő e célból...), ez még nem elég egy felirat elkészítéséhez. Amíg dolgoztam rajta, én is többször éreztem úgy, hogy őrültség volt nekiállni, nem leszek képes elkészíteni a magyar szöveget a részhez, mégis... próbálkoztam, szótáraztam, használtam a képernyőfeliratokat, rengeteget füleltem, hogy szavakat kiértsek. Az eredményt hamarosan látjátok. Leszögezem, nem lett teljes, nem tökéletes, hiányos, emiatt elnézést kérek mindenkitől, de most csak ennyi telt tőlem. 죄송합니다.


Akkor lássuk a részt. Nemcsak nekem kellett több idő ezen rész képernyőre kész állapotba hozásához, hanem a szerkesztők is lassabban haladtak vele, ezért lett végül special belőle. Külön került adásba a 15. rész után, de az események tekintetében a 11. után kellene jönnie.
A rész koncepciója egy újabb játék, de ezúttal egyénileg oldanak meg küldetéseket. Emlékeztek pl. arra, hogy amikor Hodong a 17. részben az ATM-ből próbál pénzt felvenni, utalnak rá, hogy az már a második alkalom lesz? Nos, az elsőre ebben a részben került sor. Hogy milyen sikerrel, azt majd meglátjátok.


Jiwon és Sugeun vásárolni mennek, egyiküknek pólót, másikuknak koreai termékeket kell vennie egy-egy kínai üzletből. 



Gondolom, mindenkit Seunggi feladata érdekel a legjobban. Neki 5 hallyu sztárral kell közös fotót készítenie. Hallyu sztárok Kínában? Ez meg hogy lehet?


És kiemelném, hogy most Na PD is nagyobb szerepet kap a műsorban.


A részt kivételesen a Mega tárhelyről lehet letölteni, a videót és a feliratot külön találjátok meg. (Ha esetleg a későbbiekben sikerülne teljessé tenni...)

Nagyon jó szórakozást kívánok! Ezzel valóban búcsút veszünk Xiantól, a Nyugati utazástól, a New Journey to the West-től.

2 megjegyzés:

  1. Kati köszönöm szépen a special rész fordítását,aranyosak voltak.Seunggi nagyon jól megoldotta a feladatát/okosan/ még Na PD is meglepődött és nem is tudott kitérni hogy elfogadja a teljesítést.

    VálaszTörlés
  2. Hol máshol találhatott volna Seunggi hallyu sztárt, mint a közvetlen közelében? Na PD-nek nem kell szégyenkeznie, a nevét nagyon sokan ismerik Koreán kívül is.
    Remélem, jól követhetőek az események a hiányosságok ellenére is.

    VálaszTörlés