2019-09-25

Vagabond interjúk 3.

Idővel sikerülni fog minden lényeges és érdekes információt összegyűjtenem, rendszereznem és lefordítanom. Az első és a második rész után, most újabb interjúkat fordítottam le angolról magyarra. Ahogy eddig, most is csak a videó alá teszem be a szöveget.
Kulcsszavas interjú:

S: Durva.
LSG: Finomat enni.

[Vagabond]
LSG: Téma.
S: Szívdobogás.
LSG: Szerintem ez a legjobb téma és a legizgalmasabb munka, ami sikeres lehet 2019-ben.
S: Mivel olyan sokáig várakoztattunk mindenkit, megdobogtatta a szívünk.
LSG: Kimerült lehetnél a szívdobogástól, de hagyod, hogy újra hatalmába kerítsen.

[Yoo In Sik PD]
LSG: Mester.
S: Kapitány.
LSG: A rendezési képessége tökéletes ahhoz, hogy irányítsa a forgatási jelenetet. Mint egy erény? Ismered azt a légkört?
S: Úgy van.
LSG: Az ilyen embert  nevezed mesternek.

[Repülőgép]
LSG: Merénylet.
S: Az események kezdete.
LSG: A Vagabondban a repülőgép a történet kezdete. Ez az eset jelenti a kezdetet, amely mindenhez a kulcsot/megoldást adja. Az egyetlen, aki hisz benne, Go Haeri, az NIS ügynöke.
S: Go Haeri az.

[Cha Dalgun]
LSG: ...
S: Durva. A férfi egy öltözetben.
LSG: A férfi egy öltözetben. A drámák közül, amiket csináltam, ez az, ahol a legkevesebbszer öltöztem át. Lehet, hogy félreérthető, de az mind más ruha.
S: Korábban kérdeztelek, ugye? Nem tudtam, hogy még mindig ugyanazt a ruhát hordja-e.
LSG: A részletek egy kicsit másak, de az mind más ruha. Mindenki úgy láthatja, hogy ő a férfi egy öltözetben, de elárulom, hogy nem így van.

[Go Haeri]
LSG: A legjobb.
S: Ügyetlen.
LSG: Ügyetlen? Haeri egy kicsit ügyetlen, de végül megoldja az ügyet és megtalálja a nyomokat. Mert okosan szenvedélyes. Ő a legjobb ügynök.
S: Habár Haeri egy kicsit ügyetlen, megmutatja, hogy mennyire emberi. És kedves/szerethető oldala is van. Az elején.

[Kulcspontok]
LSG: Látványos akció.
S: Vonzó karakterek. Olyan sok szereplő van a drámánkban. Mindannyian vonzóak.
LSG: Ez igaz és tényleg a legjobb színészek. Nehéz egy munkadarabban így felsorakoztatni őket. Szerintem egy ilyen akciódrámát mutathatunk be.

[Végső elfogultság]
S: Házi kedvenc.
LSG: Jóga. Sok akcióban vettem részt, ezért edzettem. A jóga nem edzés, sokkal inkább egy tréning.
S: Hirtelen változás a bemutató hangulatra.

[Mit lenne a legjobb most csinálni?]
LSG: Finomat enni.
S: Pihenni.
LSG: Általában pihenni szoktál?
S: Igen, mélyen pihenek.
LSG: Milyen mélyen pihensz?
S: Nem számít az idő , csak mélyen.
LSG: Amikor pihenésről beszélünk, általában egy 30 perces pihenőre gondolunk. Úgy beszélsz, mint aki 2 és fél óráig alszik. Kíváncsi voltam erre.
[Vége]

Bubble Tea interjú (ennek csak részleteit találtam meg):


K: Kávé vagy tea?
LSG: Kávé.
S: Nekem is kávé.

K: Korán kelő vagy éjjeli bagoly?
S: Éjjeli bagoly.
LSG: Nem tudom... szerintem korán kelő.

K: Vakációra hova mennél szívesebben, egy trópusi szigetre vagy a Déli-sarkra?
S: Déli-sark.
LSG: Én is.
S: Nem igazán szeretem a meleg helyeket.

K: Kedvenc zenei stílus?
S: Szeretem a balladát.
LSG: Én is nagyon szeretem a balladát.

K: Nyugodt vagy izgalmas élet?
S: Nyugodt élet.
LSG: Nyugodt élet, mert úgy hiszem, az csendes.

LSG: OK, kész vagyok. Ha Suzynak jó a szem-kéz koordinációja, akkor én vagyok az agy. Suzy, tudod, ez olyan, mint egy IQ teszt.
S: Ah, a válaszadásra koncentráltam.
LSG: Miért nem fejezed be?
S: OK.
LSG: Várok.

K: Hogy rendeled a tejes teád?
S: Mennyire édes a tea?
LSG: 50%.
S: Nekem is 50%.
LSG: Érezni a gyöngyöket a teában. Örülök, hogy ez egy észjáték. Örülök, és remélem, folytathatjuk ezt a hangulatot.

-------------------------
Videó: Instagram
Angol: LSG MX, suzylegacy, LSGFan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése