2020-05-15

Felirat - Reklám vagy akciófilm?

Kb. egy hónappal ezelőtt néhány kép és rövid videó beindította a rajongók fantáziáját, ugyanis mintha egy akciófilmből láttunk volna pár képkockát. Másnap kiderült, hogy nem a tudtunk nélkül készül egy filmjelenet, hanem a KB Bank legújabb reklámfilmjének forgatásáról kaptunk híreket. 




A videót már valószínűleg többen is láttátok, egy igazán pörgős és eseménydús, közel ötperces reklámot nézhetünk Lee Seung Gi és a baseball-játékos Park Chan Ho főszereplésével, miközben a KB Bank több szolgáltatását is megismerhetjük.


A kisfilm nekem annyira megtetszett, hogy nem hagyhattam magyar felirat nélkül. Remélem, nektek is örömötökre szolgál majd. Én sajnos nem tudom, milyen programot használnak mások, amikor a képernyő bármely részén megjelelő szöveget akár azonos betűszínnel és betűtípussal tesznek rá a képre, így kihagytam a KB szolgáltatásainak feliratba illesztését és többségében csak az elhangzó szövegre koncentráltam. Számunkra úgyis más a lényeg. ;)

A videó mérete miatt nem fér el a blogban, ezért a Mega* felhőből tudjátok lementeni.


-------------------------
Videó: youtube
Angol fordítás: leeseunggi.canada
Képek:  leeseunggi.com

* A fájl törlésre került, kérésre e-mailben tudom küldeni. (2023.07.31.)

6 megjegyzés:

  1. Reménykedtem, hogy le fogod fordítani, és bejött! Nagyon jól sikerült kis reklámfilm, kihasználva Seunggi adottságait. Köszönöm a fordítást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt nem hagyhattam ki, nagyon jól sikerült reklám, amit szerettem volna, ha minél többen értenek is. De most már hanyagolom a kicsapongásokat és csak a Famous Princesses következő részére koncentrálok.

      Törlés
  2. Köszönöm Kati, valóban nagyon jó, s ahogy Gabóci is írta, LSG adottságai miatt szuper. Úgy nézném tovább a Vagabondot, ez a reklám is azt idézte meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Vagabondot én is nézném. Amíg nem nézhetjük tovább (remélem, egyszer lesz folytatása), addig csak újrázni lehet. Én fogok is, még az idén.

      Törlés
  3. Jót mosolyogtam az utolsó mondatodon: "Én fogok is, még az idén." Nekem ez azt jelentette, hogy az idén mégegyszer megnézed.
    A helyzet az, hogy egy ideje elvesztettem az éreklődésemet a drámák iránt. Megszűröm, hogy mit nézzek meg, de Seunggi drámáit és filmjeit sokszor előveszem mert nem tudom megunni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, úgy tervezem, hogy valamikor idén még egyszer megnézem a Vagabondot, de lehet, nehéz lesz rá időt találni. Mostanság sorban nézem a sorozatokat a listámról, de rendszeresen előveszek régebben látott drámákat is. Általában csak napi egy részt engedek magamnak, és nem jellemző, hogy párhuzamosan több sorozatot nézzek, így mindig csak arra az egyre koncentrálok 100%-ban, amit aktuálisan nézek.

      Törlés