2020-12-05

Fordítás - Lee Seung Gi Insta Live bejelentkezése

Tegnap óta nagy izgalomban vannak az Airenek, hiszen hírt kaptunk arról, hogy ma, december 5-én Lee Seung Gi Insta Live videóval jelentkezik. Sokan úgy mondták, randink lesz vele. 😉

Úgy tervezték, a videós bejelentkezés koreai idő szerint este 8 és 9 között lesz, de előre jelezték, az időpontban változás is lehet. Nos, én már negyed órával korábban leültem az Instagram elé és vártam. Már elmúlt a kijelölt időpont, de vártam tovább. Valamivel később jelezték, hogy időpontváltozás van, fél 10 után kezdődik a live videó. Egy picivel utána valóban élőben láthattuk Lee Seung Git az Instagramon keresztül.

A videó rövid ideig még elérhető volt, sikeresen lementettem, így alább azt is láthatjátok és szöveges formában az elhangzottakat is megismerhetitek.
 

 
"Sziasztok! Hallotok? Ah, örvendek.
Először is sokáig vártatok, ugye? Azt mondtam, hogy ma élő videó lesz, de mivel forgattunk és alkalmazkodnunk kellett a szabályokhoz, az idő gyorsan elszaladt, és elmulasztottam (a megbeszélt) időt. Elnézést szeretnék kérni ezért.
Örvendek, helló! Viszlát! (kínaiul) Oh, nem viszlát, jó napot! Jó napot! (kínaiul) Jó napot! (japánul) Ez a koronavírus mellékhatása. Mivel nem  használtam idegen nyelveket csak koreait, most nem tudok jól beszélni más nyelveken.
Először is az ok, amiért bejelentettem, hogy ma egy élő videót csinálok... Hány nap múlva jelenik meg? Egy pillanat. Kezdek ideges lenni. Ma... ma dec. 5-e van, tehát pontosan 5 nap múlva. 5 nap van hátra és dec. 10-én 6 órakor LSG 7. albumának címadó dal az I Will megjelenik. Valamint a korábban megjelent The Ordinary Man és a The Dreamer's Dream, amelyen a Nellel dolgoztam együtt, és az Epitone Projecttel együtt készített You Eyes, Hands and Lips. Nem zavarodhattok bele a sorrendbe. A többi dal átdolgozás. Abból 5 dalt fog tartalmazni (az album).
Jelenleg őszintén szólva a koronavírus miatt nagyon limitált a száma az adásoknak, amiket csinálhatunk. Úgy hiszem, nincs sok mód arra, hogy találkozhassunk, amit sajnálok. Mivel nagyon sajnálom ezt, ma miféle forgatáson vettem részt. Mindenki azt mondja, nagyon szeretnék LSG-t élőben látni. Azt kérdezték, milyen műsort forgatok. Más műsorokban vagyok mostanság, mint tudjátok, van a dráma, a variety és az albumom készítése, ezért nagyon elfoglalt vagyok, így ahelyett, hogy más műsort forgatnék, egy mindenki számára szóló élő előadást készíteni valószínűleg a legnagyobb ajándék az Aireneknek, nem? Ezért én a Hook-kal együttműködve elkészítettük a dalok élő előadását, amit mindenkinek meg akarok mutatni. Ezért ma nagyon vigyáztam a hangom állapotára, próbálom annyira óvni, amennyire csak tudom. Mindenkitől, akik később látják majd a videót, a megértéseteket kérem.
Mostanában igazán egy boldog év végének kellene lennie, mégis nagyon bizonytalan. Valószínűleg mindenki nyomottnak érzi magát. Csak egy kicsit tartsatok ki és  vigyázzatok az egészségetekre. Csak egy kicsit dolgozzatok keményen érte és túljutunk ezen a nehéz időszakon.
5 nap múlva LSG 7. albuma megjelenik. Remélem, remek vigaszt nyújt majd az otthon töltött életetekbe. És most 4 új dal van, nem? The Ordinary Man, I Will, The Dreamer's Dream és Your Eyes, Hands and Lips. Mindegyik dalt elkészítettem élő előadásban.. Ez az első alkalom, hogy az összes új dalt eléneklem az albumomról. Ezért nagy nyomás nehezedik rám. Megőrülök. De stílusosan fogom előadni mindenki előtt.
Mindig maradjatok egészségesek. Kérem, tényleg legyetek óvatosak a koronavírussal, míg vége nincs, ne lankadjon a figyelmetek. Remélem, az albumom egyike lesz azoknak, ami mindannyiunknak vigaszt nyújt majd és erőt ad ebben az időben.
Mivel egy kicsit máris eltelt az idő, mára mindenkitől elköszönök. Nem kései ez a találkozó, igaz? Én is bármikor... Mondtam, hogy megcsináljuk az élő videókat, de nem tudom, mikor, ezért mindenkinek ébernek kell lennie. Remélem, várni fogjátok.
Kérem, mindig maradjatok egészségesek. Az idei tél igazán nagyon hideg. Nem könnyen fázom meg, de  most hosszú idő után úgy gondolom, könnyen meg lehet fázni. Mindenki legyen óvatos, hogy nehogy megfázzon.
5 nap múlva LSG 7. albuma megjelenik, kérem, várjátok és az élőt is remélem, hogy várni fogjátok. Dec. 10-én 6 óra, 6 óra, 6 órakor találkozzunk. Sziasztok! Jó éjt!"
 
 
------------------------
Videó: leeseunggi.official
Angol fordítás: leeseunggi.canada

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése