2020-12-20

SBS Entertainment Awards 2020

Az SBS Entertainment Awards idei díjátadója több szempontból is más volt, mint a korábbi években. Nemcsak azért, mert a vírushelyzet miatt különleges szabályokra van szükség (fertőtlenítették a helyszínt előtte és közben is, mindenki egy fertőtlenítő kapun keresztül érkezett, a műsorok szereplői plexifallal körbekerített asztaloknál ültek, arcukat olyan maszk takarta, amelyen saját arcuk volt, a díjakat pedig eleinte egy másfél-két méteres, erre az alkalomra készült rúddal nyújtották át a díjazottaknak), hanem az előző évekhez képest valamivel korábban tartották meg az eseményt. Egy dolog viszont semmit se változott: a Jipsabu csapata zsinórban 3. éve díjesőben részesül.
 


A 2018-as, 2019-es és az idei, 2020-as díjátadó megtekintése szinte már kötelező év végi programommá vált, hisz mindig bízom benne, hogy az egyik kedvenc műsoromat, a Jipsabut újfent elismerik és legfőképpen Lee Seung Gi hihetetlen munkáját díjazzák.
 
A 2020-as díjátadó azért is érdemelte ki az Airenek figyelmét, ugyanis az este egyik házigazdája Lee Seung Gi volt. Műsorvezető társai pedig Shin Dong Yup és Cha Eun Woo voltak.
 


A Jipsabu első díjazottja Cha Eun Woo lett, aki az Év újonca (Rookie Award) elismerésben részesült.
 
 
"Nem is sejtettem, hogy díjat fogok ma kapni. Nagy megtiszteltetés műsorvezetőnek lenni, de őszintén szeretném megköszönni az SBS-nek, hogy nekem adták ezt a díjat. Szeretném megköszönni azoknak, akik segítettek észrevenni a szenvedélyem a kosárlabda, a csapatmunka és a győzelem iránt, Jang Hoon rendezőnek, Ahn Jae Cheol producernek, Chae Woon írónak és minden stábtagnak. Köszönöm. És a MITH értékes szereplőinek, akik olyanok számomra, mint a családom, Seung Gi, Se Hyeong, Dong Hyun, Sung Rok, illetve Se Young producer, Ji Sook és Hee Soo írók, és minden stábtagnak nagyon köszönöm és még egyszer köszönöm. A MITH által minden héten nagyszerű mesterekkel találkozom mindenfelé területről és megvilágosítanak, ahogy együtt tapasztalunk meg dolgokat. De én úgy gondolok a szereplőkre és a MITH teljes csapatára, mind a legjobb mestereimre. Még egyszer köszönöm ezt az értékes díjat, a jövőben is minden tőlem telhetőt megteszek. Köszönöm."
 

A következő díjazott a Legjobb szórakoztató (Best Entertainer) kategóriában Shin Sung Rok lett.

"Nem számítottam rá. Még nem hiszem, hogy szórakoztató vagyok. Nagyon köszönöm. Pontosan egy éve szereplek a MITH-ban. Új nézőpontokat adott az élethez. Csak a színészetre koncentráltam. De ez a műsor rávezetett, hogy boldog lehetek úgy is, ha mást csinálok, mint a színészet. Személy szerint szeretném megköszönni azoknak, akik engedték, hogy egy variety műsorhoz csatlakozzak: Se Young producer, Ji Sook író, sok stábtag és a szereplők: Seung Gi, Se Hyeong, Eun Woo, Dong Hyun, valamint Sang Yun és Seong Jae, akik már nem a csapat tagjai. Őszintén köszönöm. Nehéz ezekben a napokban, de boldognak éreztem magam munka közben hála a szereplőknek. Folytatom a kemény munkát, így megőrzöm ezt az energiát a következő évben is. Szeretném megköszönni a családomnak is. Köszönöm."


Majd következett egy különleges díj, amelyet Lee Seung Gi az alábbi módon jellemzett a felkonferálásban: "Sztár a sztárok között. Ez a díj annak szól, aki a legnagyobb figyelmet kapta és a legtöbb dolgot tette idén."
A díjat két kategóriában hirdették ki és a Legjobb sztár OTT* kategóriában (Hot Star Award) Lee Seung Gi lett, amelyet a hihetetlenül nagyszerű, lenyűgöző, megunhatatlan és nagyon népszerű Forbidden Love-val érdemelt ki.

* OTT=Over-the-top. Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi TV műsorok megtekintését online.
 


 

"Köszönöm. Amikor azt mondták, ez az OTT kategória díja, én is megkérdeztem Dong Yupot és Eun Woot, hogy mi az OTT. De ez nagyon jónak tűnik. Nagyon köszönöm. Három éve, hogy a MITH elkezdődött, és jövőre a 4. évbe lépünk. Minden évben sokat tanulok és sok mindent érzek. A legendákat, akiket korábban mutattak nekünk, és akik nagy múltú műsorokat vezetnek, mindenkit csodálok. Mind igazán lenyűgözőek vagytok. A MITH szereplőknek és a vezetőproducer, Lee Se Youngnak, Jeong Ji Sook írónak és az értem felelős Hee Jin írónak, mindenkinek köszönöm. Nem akartam elénekelni a Forbidden Love-ot. Egyszer elénekeltem egy csapatvacsora alkalmával. Ez egy olyan dal, amit el szoktam énekelni, ha sokat iszok. A produkciós csapat ragaszkodott hozzá, hogy énekeljem el a műsorban. Ezért énekeltem el, és talán ezért lett ilyen jó fogadtatása. Köszönöm. Nem számítottam rá, hogy feljöhetek ide, nem is tudom, mit mondjak. Idén a MITH új szereplőkkel bővült és már öten vagyunk. Remek légkörben forgatunk. Jövőre a MITH-t még erősebb műsorrá tesszük. Boldog új évet és remélem, mind jó egészségben lesznek. Köszönöm."

Illetve később, már a műsorvezető társakhoz visszatérve még hozzátette:
"Mivel sok variety műsorban és drámában jelenek meg, a fiatalabb generáció elfelejtette, hogy énekes vagyok. Ezáltal a videó által magabiztosságot gyűjtöttem énekesként. Ennek hála megjelentettem a 7. albumomat és az I Will c. számot."



A csapat következő díjazottja Kim Dong Hyun lett, aki a Kiválóság díja  (Excellence Award) variety kategóriában elismerésben részesült.
 
 
"Ez fantasztikus. Nem hiszem el, hogy egy ilyen díjat kapok. Egész karrierem során, 20 éves korom óta sportolóként soha semmit se nyertem. Ez az első alkalom, hogy egy ilyen nagy díjat kapok. Lenyűgöző. Nem hiszem el. Először is nagyon köszönöm. Mint mindenki más, azzal szeretném kezdeni, hogy köszönetet mondok. Megtiszteltetés a MITH részének lenni, és hálás vagyok minden egyes pillanatért. A vezetőnk, Seung Gi, és a nálam fiatalabb, de sokkal érettebb Sung Rok, az okos Eun Woo, és a barátom, Se Hyeong, megtiszteltetés veletek együtt dolgozni. Köszönöm mindenkinek, aki keményen dolgozik ezért a műsorért. Lee Se Young producernek, Jung Ji Soon írónak, és Kim So Young írónak is, aki mindig vigyáz a tanácstalan énemre, és Choi Young In rendezőnek, aki lehetőséget adott nekem, hogy benne legyek a műsorban. És köszönöm a Bonboo Entertainment vezérigazgatójának, Kang Yun Gunak, aki irányított engem, hogy sportolóból TV-s személyiség legyek. És amikor harcművész voltam, a szüleim mindig azt kívánták, hogy gyorsan hagyjam abba. De most, hogy nem versenyzek, és a TV-ben szereplek helyette, sokkal jobban örülnek. A szüleim nyugodtan alhatnak és olyan boldogok, amikor a TV-ben látnak. Ez engem is boldoggá tesz. Hamarosan megszületik a második gyerekem. Szeretném a feleségem elnézését kérni, amiért nem vagyok mindig vele, és elmondani neki, hogy szeretem. És a fiamnak, Dan Woonak üzenem, hogy egy csoda folytán díjat nyertem. Én vagyok a bajnok. Köszönöm."


És végezetül Yang Se Hyeong sem távozott üres kézzel. Hadd meséljem el, hogy mivel ő is a nagydíj jelöltjei között volt, gondoltam rá, hogy talán ő kapja, de nem így lett. Az ő munkáját idén ugyanazzal a díjjal ismerték el, amit tavaly Lee Seung Gi kapott meg, ez pedig a Producerek díja (Producers' Award).
 
 
"YSH: Először is a nagydíj jelölés önmagában túl nagy nyomást helyezett rám. Mindenki az asztalunknál kapott már díjat engem kivéve. Legalább egy díjat kapni akartam, és ez volt az utolsó reményem. Ezért nagyon boldog voltam, amikor kimondták a nevem. Mióta a show businessben dolgozom, ez a legnagyobb díj, amelyet valaha kaptam. Először is nagyon köszönöm. Nagyon sokan vannak, akiknek köszönettel tartozok. Először is a MITH Dr. Marvinjának, vagyis Lee Se Young producernek, Jung Ji Sook írónak, mint Sylvester Stallone, köszönöm. És Lee Kwan Won producernek a Delicious Rendezvous gonosztevőjének, Hwang Bo Kyung írónak, aki szeret inni, köszönöm. És szeretném megköszönni a Telegna producerének, Kim Jeong Wooknak. Nos, ahogy én látom, ez a számomra tökéletes munka. Kiskoromtól mostanáig, habár nem tudom, meddig tudom folytatni, mindig boldog voltam, amikor megnevettettem az embereket. Szeretem megnevettetni a kollégáim a forgatásokon. Amikor a stáb nevet és az operatőr annyira nevet, hogy még a kamera is beleremeg, ez tesz engem a legboldogabbá. Nagyra értékelném, hogy a nézők is ezt éreznék és velünk együtt nevetnének. Mivel folyton maszkot viselünk a koronavírus miatt, nem láthatjuk egymás arcát, ami egy kissé lehangoló. Ezért úgy gondolom, a munkánk, hogy úgy  megnevettessük az embereket, hogy a nevetésük kiszabaduljon a maszk alól. Valószínűleg ezt kellene csinálnunk. Nagyon köszönöm. Szeretném megköszönni a Line Entertainment vezérigazgatójának, Yu Jin Honak, Hang Gwang Gil rendezőnek, Hoon menedzsernek és Jin Soonak. Nagyon köszönöm. Szeretném megköszöni édesanyámnak, aki valószínűleg most engem néz a TV-ben. És Se Channak is. És a tagoknak, akiket meghívok egy kellemes étkezésre. Holnap reggel Pohangba megyünk a Delicious Rendezvous forgatása miatt. Ott megfelelően ünnepelhetünk.
LSG: És mi a helyzet a MITH-zal?
YSH: Természetesen titeket is megvendégellek.
LSG: Nem említettél meg minket. Csak a Delicious Rendezvousról beszéltél.
YSH: Mert holnap forgatunk. Természetesen titeket is megvendégellek. Korlátlan hozzáférést biztosítok a bankkártyámhoz. Sok pénzt kellene költenem a körülményekre való tekintettel. Biztosan mindenkit megvendégelek az alkalomból. Egyébként őszintén köszönöm. Holnaptól Yang Se Hyeong komikusként megnevettetek mindenkit. Köszönöm."



Őszintén mondom, nagyon örülök a MITH sikerének. Év elején, amikor a változások történtek, néha kételkedtem benne, hogy meg fogják tudni őrizni a műsor népszerűségét, de ma már szinte semmit se érezni abból, hogy nem ugyanezzel a felállással indult el a műsor 2017 utolsó napján. Vannak pillanatok, amikor hiányzik a régi SangSeungHyeongJae, de az új szereplők is teljesen beilleszkedtek a csapatba, megtalálták a saját erősségeiket.

És egyértelmű, az év legeslegjobb pillanata a Forbidden Love videó volt, amely sokkal többet adott annál, hogy Lee Seung Gitől egy lenyűgöző előadást láthattunk, hallhattunk, mert ez adta meg az igazi lökést az album elkészítéséhez. Mi mással is zárhatnám a bejegyzésemet, mint a Forbidden Love-val, amit nem lehet elégszer megnézni, meghallgatni.


------------------------
Képek:  leeseunggi.official, sbsnow_insta, eunwo.o_c, shin_sung_rok, stungunkim, ysh6834
Fordítások: a videó felirata alapján

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése