2020-12-20

Heti összefoglaló - 51. hét

Airen storage
A héten csupán egyetlen információ került fel a Storage-be, amelyben felhívták a figyelmünket, hogy csütörtökön egy sajtótájékoztatót láthatunk a 7. albummal kapcsolatosan. Az online közvetítést az eredeti helyén, a Hook csatornáján már sajnos nem lehet visszanézni, pedig biztos vagyok benne, hogy hozzám hasonlóan sokan mások se tudták teljes egészében megnézni. De hála a kínai rajongóknak, ezen az oldalon megnézhető a sajtótájékoztató: https://video.h5.weibo.cn/1034:4583646087020590/4583651066514681 Már csak azért is érdemes belenézni, mert ebben láthatóak azok az élő előadások, amelyekről Lee Seung Gi az IG live videóban is beszélt. Szerencsére ezek a YT-on is megtalálhatóak:
 
The Dreamers Dream:

Your Eyes, Hands and Lips:

Vagy Lee Seung Instagramján:
 
 
I Will
Valószínűleg hozzám hasonlóan sokan még most is minden nap meghallgatják Lee Seung Gi új albumát, az új dalokat. Az I Will MV így készültje a Hook Youtube-ján megtekinthető. Tényleg elárasztották vízzel azt a szobát!
 

GDA
Nagyszerű hír, hogy idén is láthatjuk Lee Seung Git a Golden Disc Awards díjátadójának első napján, mint az este egyik műsorvezetője. Az előző évhez hasonlóan újfent - a többek között az Élősködőkből jól ismert - Park So Dam lesz a társa az eseményen. A díjátadót 2021. január 9-én és 10-én rendezik meg, a JTBC, a JTBC2 és a JTBC4 csatornákon lehet majd nézni.
A GDA egy zenei díjátadó, ahol a 2019 novembere és 2020 novembere között megjelent dalok és lemezek előadói versengenek a díjakért. Az idei jelöltek listája itt tekinthető meg. Talán jövőre LSG nem a MC szerepét tölti be, hanem ő is jelölt lesz?

Hook Insta
 
Busted 3. évad
Tavasz óta tudjuk, hogy Lee Seung Git újra láthatjuk a Busted c. nyomozós variety legújabb évadjában, de még mindig nagy kérdés, mégis hogyan tudják a karakterét visszahozni a nyomozó csapatba?
Lee Seung Gi Insta: segítség a premier dátumához: https://www.instagram.com/p/CI3LIzDnzgG/ (Néhány szereplő jeleket rejtett el az IG posztjában, LSG az N betűvel a megoldáshoz járult hozzá. Ami nem más, mint egy dátum: január 22.)
Vagyis a Busted! 3. évadja január 22-tól válik elérhetővé a Netflix oldalán, és ha már az első két évad kapott magyar feliratot, bízhatunk benne, hogy ezen a jó szokáson nem változtatnak.
 
IU Palette
A YHY's Sketchbook 521. részében - amelyet egyébként magyar felirattal is megtekinthettek - szóba került, hogy Lee Seung Gi ellátogatott az IU online csatornáján látható műsorba. Az adás a héten vált elérhetővé az interneten, a YT-on vissza is lehet nézni:

SBS Entertainment Awards

Kétségkívül a hét egyik legnagyobb eseménye az SBS idei díjátadója, ahol Lee Seung Gi a műsorvezető szerepét töltötte be, de egyben az este egyik díjazottjává is vált. Ugyanakkor egyike volt a Daesang, nagydíj jelöltjeinek is: https://tryp96.wordpress.com/2020/12/18/2020-sbs-entertainment-daesang-nominees-relay-interview/
LSG: "Jó napot, LSG vagyok. A 2020-as SBS Entertainment Awards. Nem is tudom, mit tegyek. Amiért jelölt vagyok, nagyon hálás vagyok ezért. Az év során a MITH-zal és a szereplőkkel együtt sok mindent csináltunk idén. Azt hiszem, szakaszról szakaszra, lépésről lépésre fektettük le az alapokat. Személy szerint nagyon örülök ennek. És már 3 éve tart. Szerintem a légkör és a felelősség egyedi."
(Ang. ford.: leeseunggi.canada)
A díjátadóról és a Jipsabu csapat sikereiről egy külön bejegyzésben írtam. 

Master in the House

A mostani részben egy kis karácsonyi hangulatot hozott nekünk a díjnyertes csapat.
https://www.instagram.com/p/CJAC8NDjYSA/

A mester lehet, hogy kissé megbánta, hogy beengedte a csapatot a házába. Némi felfordulást okoztak főzés közben: kifutott a tej, kiszóródott a liszt és még a szék is szétesett: https://www.youtube.com/watch?v=Z5PBXVCe6cc

A rész egyik legédesebb pillanata: https://youtu.be/2IFHTBflkZE?t=72 

Karácsonyi dalok: https://www.youtube.com/watch?v=Wz-UCCdlqUI 

All I want for Christmas: 


Egyéb
Ha már a Gallery Talk videóban előkerült a sörös csirke, a YT is feldobta.
https://www.youtube.com/watch?v=HX73rtMHjC8
És egy kis részlet  magyar fordítással ebben a bejegyzésben a pirossal elkülönített részben. A videó már sajnos nem elérhető, a fenti videóban kb. 7:35-től kezdődik az a rész.

https://www.soompi.com/article/1444086wpp/lee-seung-gi-explains-why-he-waited-so-long-to-release-new-music-and-what-encouraged-him-to-return
"Nagyon-nagyon akartam énekelni, de nem tértem vissza a normális állapotba [a leszerelés után]. Ez növelte az előkészítés idejét. Elkezdtem, de nem gondoltam úgy, hogy ez elég. Tolhattam volna tovább, de magabiztosságot gyűjtöttem abból, hogy szerették és várták a hangom, miután elénekeltem a Forbidden Love-ot."
"Alig van olyan nap, amikor nem dolgozom."
"Azt gondoltam, az volt a jutalom, hogy nem fáradtam el. De mostanában nehéz bármire is koncentrálni. Az energiáinknak megvannak a maga határai. Hátba veregetem magam, hogy megköszönjem a testemnek, hogy ilyen jól elviseli mindezt."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése