2016-07-08

Felirat - Because you are my woman (duett MC Monggal)

Különkiadásos meglepetés! :)

A héten nem volt sok friss és említésre méltó információ, így részemről is a hallgatás volt jellemző.  De ez nem azt jelenti, hogy nem lehetne másból szemezgetni.
Emlékeztek még a képre, amit MC Mong osztott meg Instagramján, amikor LSG kapott pár szabadnapot? Akkor még nem is tudhattuk, hogy az lesz az egyetlen kép. Már akkor is motoszkált a fejemben, hogy valamilyen formában meg kell mutatnom, hogy Mong milyen nagyszerű barát. Az akkori bejegyzésem végén megosztottam a Because you are my woman közös előadását, és utaltam rá, hogy a szöveg egy kicsi másabb. A feliratot elkészítettem.... de eddig még nem tettem közzé.
Itt és most pótlom az elmaradásom, ismerjétek meg, hogyan szól a dal átírt változata.

A videóért - szokás szerint - kattintsatok ide! Jó szórakozást hozzá!

-------------------------------
Videó: youtube.com

4 megjegyzés:

  1. De jó, hogy benéztem. Köszönöm Kati ezt a meglepetést! Mostanában nincs sok időm, mert unokázok. Ma pedig készülök a nagyobbik 14. szülinapi bulijára.
    Nagyon helyesek a fiúk, ahogy színpadon is megmutatják barátságukat.

    VálaszTörlés