2016-07-02

Kvíz - Valóban LSG rajongója vagy?

Néhány perce találtam egy kvízt, amit még valószínűleg évekkel ezelőtt állítottak össze, de a móka kedvéért lehet válaszolgatni a kérdésekre. A kvízt ezen az oldalon találjátok.
Csupán 8 kérdés van és a kevésbé jó angolosok számára lefordítottam azokat:

1. Melyik évben debütált LSG?
2. LSG egy énekes, színész és ...
3. Melyik dalt szerezte LSG?
4. Ki LSG azonos korú legjobb barátja?
5. LSG beceneve?
6. LSG a reklámarca a Samsung...
7. Melyik LSG 2012-es drámája?
8. Debütálása előtt egy együttesben játszott. Mi volt a nevük?

Nekem 100%-os lett. :) Ti hány pontot/százalékot szereztek? Akinek van kedve, írja meg!

3 megjegyzés:

  1. Én is megcsináltam a tesztet 100% lett.:)Amúgy SeungGinek van még egy beceneve amit az 1N2D-ben kapott a társaitól.HEO DANG ami üresfejűt jelent.Természetesen viccből kapta a társaitól mivel nagyon intelligens,okos.

    VálaszTörlés
  2. Biztos vagyok benne, hogy aki igazán rajongója SeungGinak az megcsinálja a tesztet, de aki véletlenül nem itt látta először, a fb. csoportban is megtalálja a felhívást.
    Az enyém is 100 % lett.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, szép eredmények. :) Azért tegyük hozzá, hogy elég egyszerűek voltak a kérdések, de akkor is jó volt kitölteni és meglátni a végén a 100%-ot.

    VálaszTörlés