2016-07-16

Felirat - Melody

Eltelt megint egy hét, és én újra megleplek Titeket egy feliratos videóval. Ezúttal a 4. album egyik dalát választottam: Melody.



A videó a YHY's Sketchbook c. műsor részlete. Nekem nagyon tetszik a dal ezen változata, egész más hangzása van gitárkísérettel. Ti mit gondoltok?

Hangul:
그 땐 내가 어려서 사랑을 잘 몰랐어
네가 없는 나는 더 좋을 것 같았어
하지만 이게 뭐야 네가 없는 난 뭐야
아무것도 할 수가 없는 바보가 되어버렸어

너의 melody 내 맘속의 memory
첨부터 둘이어야 했던 혼자가 어색한 melody
이제야 알겠어 네가 안 올까 두렵지만
다시 꼭 널 찾아 다시 듣고 싶은 melody

네가 나를 떠나서 아프게 될 줄 몰랐어
어차피 사랑쯤이라며 날 내버려뒀어


너의 melody 내 맘 속의 memory
첨부터 둘이어야 했던 혼자가 어색한 melody
이제야 알겠어 네가 안 올까 두렵지만
다시 꼭 널 찾아 다시 듣고 싶은 melody

귓가에 맴도는 너의 그 목소리 보고 싶어 네가 들리나봐

너의 melody 내 맘 속의 memory
첨부터 둘이어야 했던 혼자가 어색한 melody
이제야 알겠어 네가 안올까 두렵지만
다시 꼭 널 찾아 다시 듣고 싶은 melody

너의 melody

Fordítás:
Akkoriban fiatal voltam
Nem ismertem a szerelmet
Azt hittem, jól meglennék nélküled


De mi ez?
Nélküled mi vagyok?
Csak egy tehetetlen  bolond


A dallamod
Emlék a szívemben
Kettőnkről kellene szólnia

De most csak egy magányos dallam

Most már tudom
Habár félek, hogy nem térsz vissza
Újra megtalállak téged
És a dallamot, amit újra hallani akarok


A fülemben cseng a hangod
Hiányzol, hallod?


A dallamod
Emlék a szívemben
Kettőnkről kellene szólnia

De most csak egy magányos dallam

Most már tudom
Habár félek, nem térsz vissza
Újra megtalállak téged
És a dallamot, amit újra hallani akarok

-----------------------------------------

Videó: youtube.com

3 megjegyzés:

  1. Kati! Nagyon vártam a hétvégét, és hogy mivel fogsz meglepni bennünket. Bár a mondanivalója a dalnak nem vidám, de reménnyel teli, ezért könnyed a dallam is. Szeretem és most már értem is. Köszönöm. Ebben az esős időben szükség van a reményre, hogy lesz még jobb is.

    VálaszTörlés
  2. Szia Kati! Köszönöm szépen.Seunggi dalai közül ez is egy kedvencem.Nagyon kellemes hangon,fülbemászó dallam,szép magyar fordítás,mi kell még?Nézni és hallgatni.Ismételten jó volt ide betérni.Kérlek amennyiben időd engedi ne felejtkezz el az októberi katonai fesztivál programját figyelni,hátha valamelyik rajongói oldal kifürkészi nekünk,melyik napon lesz látható kedvencünk.További szép vasárnapot,üdv.Csilla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla! Ne aggódj, nem feledkeztem meg a katonai fesztiválról, folyamatosan figyelem a híreket, de mostanában nagy a csend minden téren. Amint lesz információm, megosztom Veled, Veletek is. De még a fesztivál hivatalos oldalán sincs semmi. Várnunk kell.

      Törlés