2016-10-09

Felirat - Time we have spent together

Mozgalmas hetünk volt. Még ha nem is lehettünk ott a katonai fesztiválon, az internet segítségével a jelenlévő rajongók felvételeinek köszönhetően mégis sokat kaptunk a fesztivál eseményeiből, rengeteg képet láthattunk és szinte minden elhangzott dalról láthattunk legalább egy videót, de inkább többet. Lassan kezd lecsendesedni a fesztivál utózöngéje is, vissza kell térnünk a megszokott kerékvágásba.

Hétvége van, sok volt a tennivaló, de nem feledkeztem meg a feliratos dalról.
Ma a legújabb, hatodik album utolsó dalát fordítottam le, Time we have spent together / 우리 함께한 그 모든 시간, azaz az időt, amit együtt töltöttünk. Én egész héten minden délutánt, estét (és néhány percet a munkában is, de erről pszt) LSG képeinek, videóinak nézegetésével töltöttem, talán ezért is esett a választásom erre a dalra. De ennél többet jelent. Ez a dal egy köszönet az elmúlt 11 évért, ami LSG debütálása óta eltelt, és mindazoknak szól, akik rövidebb, vagy hosszabb ideje szeretik, támogatják őt.
A dal további különlegessége, hogy a zenéjét Lee Seung Gi szerezte.

Azt még meg kell itt jegyeznem, hogy ehhez a dalhoz még nincs rendes videó, de ez nem akadályozott meg engem a feliratozásban, találtam rá megoldást, remélem, meg lesztek vele elégedve. Az időzítés talán egy icipicit félrement, ezért elnézést kérek.

A videóért kattintsatok ide. Hallgassátok, olvassátok!



Hangul:
, 이제서야 말해본다
약해질까봐 아껴뒀지만
그래도 얘기할게
, 오랫동안 알았지
첨엔 어쩔 몰라
받기만 했던
사랑은 언제나 따뜻했어
함께한 시간들, 많았던 순간들
많이 웃었지, 울었었지
그렇게 걸음씩 버텨왔지
하루에 조금씩 나를 잊는다 해도
훗날 너의 추억들, 내가 중에 하나라면
행복해

, 내가 이렇지
차오른 말들보단 멋적은 미소
괜히 너를 슬프게 만들까봐, 웃음만
어쩌면 우리는 서로를 위해 걸음
다시 다가서다 물러서다
그렇게 한걸음씩 걸어왔지
하루에 조금씩 나를 잊는다 해도
훗날 너의 추억들, 내가 중에 하나라면
행복해

언젠가 우리들, 어느 날의 우리들,
다시 만난다면, 그런다면,
내가 걸음 다가갈게
가장 소중한 세상 사람
푸른 초록빛 물드는 나의 봄날이 너였음이
행복해,
행복해

Fordítás:
Most elmondom neked
Habár arra az esetre tartogattam, ha gyenge leszel
Mégis elmondom neked

Olyan régóta ismerlek
Először nem tudtam, mit tegyek
A szeretet, amit tőled kaptam, mindig szívmelengető volt

Az idő, amit együtt töltöttünk
Azok a pillanatok
Sokat nevettünk
Sokat sírtunk
Így éltük meg lépésről lépésre

Még ha napról napra apránként elfelejtesz
De ha a távoli emlékeidben
Az emlékeid része vagyok
Boldog vagyok

Mindig ilyen vagyok
Szavak helyett ügyetlenül mosolygok
Félek, hogy ha elszomorítalak
Csak mosolygok

Talán teszünk egy lépést
Egymástól, egymásért
Mindig így haladtunk együtt lépésről lépésre

Még ha napról napra apránként elfelejtesz
De ha a távoli emlékeidben
Az emlékeid része vagyok
Boldog vagyok

Ha valamikor
Egy nap újra találkozunk
Akkor egy lépéssel közelebb lépek hozzád
Ahhoz a személyhez, aki a legértékesebb számomra a világon
Mert te vagy az én kék tavaszi napom
Boldog vagyok
Boldog vagyok

2 megjegyzés:

  1. Kati!Egy kicsit megkésve találtam rá erre a videóra, mert nem voltam itthon, és csak a fesztivál képeit, videóit láttam, de annál nagyobb az örömöm. Nagyszerű ez a dal, és a videó is jó ötlet. Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy a fesztivál anyagai között észrevehető ez a bejegyzés is. Jó olvasni, hogy kedvező a videó fogadtatása, kicsit tartottam attól, hogy nem lesz tetszetős.

      Törlés