2016-10-16

Fordítás - 2016.09.28.

A katonai fesztivált még szeptember végén megelőzte egy kisebb esemény, ami lényegében szorosan kapcsolódott a fesztiválhoz, de csak a meghívott személyek vehettek rajta részt. Természetesen ez alkalommal is Lee Seung Gi töltötte be az egyik műsorvezető pozícióját, valamint énekelt is a jelenlévőknek. Az eseményről készült egy videó válogatott részletekkel, néhány érdekes, vicces momentummal, és mivel az egészhez van angol fordítás, én a magyar verzióval ajándékozlak meg benneteket.


Bemondó: A jelenleg a 13-as egység különleges erőinél szolgálatot teljesítő LSG őrvezető.

LSG: Örülök a találkozásnak! Még egyszer köszönöm, hogy eljöttetek megnézni a koncertünket ezen a különleges alkalmon. Hogy én vagyok a házigazdája ennyi embernek, ami engem illet, nagyon boldog vagyok és azt látva, hogy az első sorok teljesen megteltek, valami oknál fogva úgy érzem ideges és izgatott vagyok. Igen…
TársMC: Biztosan ideges és izgatott vagy?
LSG: Igen!
TársMC: A GFF műsorvezető tisztjét betöltve Lee Nakhee vagyok és…
LSG: LSG őrvezető!
TársMC: Figyelem...
Mindketten: Tisztelegj!




LSG: Ha arra nézel, láthatod, milyen sok kis barátunk van itt, ugye?
Néhány gyerek és felnőtt: Igen!
LSG: Már nem vagy kicsi, mégis válaszolsz?
TársMC: Nem úgy tűnik, hogy népszerű lennél a gyerekek körében.
LSG: Igen, a gyerekek nem ismernek annyira. Régebben, amikor az országot jártam a 1N2D-szel, azt hiszem, ezek a gyerekek…
TársMC: Óvodások voltak?
LSG: Valószínűleg inkább egy vagy két évesek. Tudjátok, ki vagyok?
Gyerekek: Igen!
LSG: Hogy ismertek engem?
Gyerekek: Seunggi oppa.
LSG: Seunggi oppa? Köszönöm, hogy nem ajusshinak szólítotok. Mostanában sokat hallom, hogy ajusshi, ezért nagyon köszönöm!

LSG: Azon voltunk, hogy egy varázslatos műsort hozzunk el nektek, de azt mondták, még nincsenek kész. ... Legközelebb biztosra megyünk, hozunk egy porszívót és feltakarítunk. Legközelebb biztosan megmutatjuk nektek a takarítós részt. A varázslatot illetően…
TársMC: Arrébb kell mennünk.
LSG: Igen, igen, arrébb kell mennünk.
TásrMC: Itt is takaríts fel!
LSG: A sereg vezérkara is itt van, szóval fel tudnál gyorsan takarítani?
TársMC: Mi a következő produkció a színpadon?

LSG: Ahogy figyeltem ezeknek a barátoknak a mozgását, a modern táncukat… Régen én is aktívan táncoltam a TV-ben, egy táncos… Miért nevettek? Egy időben aktívan táncoltam.
Közönség: Akkor mutasd meg!
TársMC: Majd legközelebb biztosan megmutatja…
LSG: A csípőm még nem múlt ki. Tovább folytatom a tréningeket a különleges erőkkel, így folytathatom és a mozgásom jobb lehet.

LSG: Először fordul elő, hogy csak a saját hangunkra támaszkodunk. Tudjátok, hogy jó hangom van. Nos, hogy tetszett? Élveztétek?
Közönség: Igen!
LSG: Valóban úgy gondolom, hogy ez egy nagyszerű csapat volt. Mit gondoltok?
TársMC: A határtalan energiájuk annyira nagyszerű volt.
LSG: Várj, ez nagyon hangos. Túl hangos.
TársMC: A legjobbat próbáljuk nyújtani nektek.

LSG: Most megkíséreljük bemondani a következő produkciót. A következőkben én és Jung Yoonho tizedes… Nem azt mondom, hogy ő ad elő, ez a mi csapatunk előadása lesz. Úgy tűnik, mára végeztek a mikrofonok. Az A csapatunk már készülődik és az A csapat hallható. Az akusztikus csapatunkban megvan a legkedvesebb harmónia és az érzelmeket is jól közvetítik. Ezért mindenki, különösen a hölgyek vigyázzanak és készítsétek a szíveteket!

LSG: Ma az elől lévő emberek kivették a részüket ebből. Megkérdezhetem, honnan jöttetek? A környékről? OK, köszönöm. Bemutatjuk a következő produkciót.

LSG: Hátul álltam…
TársMC: Egy pizza party?
LSG: Egy pizza party gondolkodás nélkül. Még egyszer köszönöm és tudnátok sok feltétet adni nekem? Sok feltétet kérek. 
Egy hang: OK!
LSG: Köszönöm! Csak külön rendelek.

LSG: Hogy megünnepeljük ezt az eseményt, énekesek érkeztek hozzánk.
TársMC: Egy lánycsapat tagjai, igaz?
LSG: Igen, úgy van. Máris hallom az izgatottságot a férfiak között. Mindenki, hangosabban is kiálthattok. Remekül hangzik.

TársMC: Ez egy nagyszerű előadás volt, már nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz a következő.
LSG: Figyelmesnek kellene lennünk, nem mutathatnánk be őket most rögtön?
TársMC: Hogyan?
LSG: A következő produkcióra nem tudnánk visszahívni a Bestie-t? Ó, a reakciójuk…
TársMC: Műsorvezetőként ragaszkodnod kell a forgatókönyvhöz.
LSG: Igazad van. Azt hiszem, kellene…
TársMC: LSG, ez nem a megszokott imidzsed.
LSG: Ez a valódi imidzsem. Egy embernek mindig a dolgok felett kell állni, legyen nyílt és őszinte, ugye?
TársMC: Igen, de most túlságosan őszinte voltál.
LSG: Ez csak alátámasztja, hogy jelenleg nagyon szorgalmasan szolgálok a seregben.
TársMC: Mostanában találkoztam LSG őrvezetővel, de ez az első alkalom, hogy ennyire boldognak látom.
LSG: Igen, őszintén szólva… van arra egy szoba, és senki sem gondolt rá, hogy benyisson, de én voltam az első, aki kinyitotta az ajtót és körülbelül hét katona állt mögöttem figyelve, őrületes volt. Megijedtem.

LSG: Mindenki, jól érzitek magatokat?
Közönség: Igen!
LSG: Izgalmas volt?
Közönség: Igen!
LSG: Köszönöm. A közönség energiája valóban nagyszerű, így én is jól érzem magam. Remek emlék lesz számotokra, ugye?
Közönség: Igen!
LSG: Köszönöm!

Shindong: Miért izzadsz annyira? Nem egy ballada énekes vagy?
LSG: Csak egy rövid kirándulásra mentem.
Eunhyuk: Úgy tűnik, nagyon messzire utaztál.
Shindong: Nem voltál katonai fogságban, igaz? Nem teheted ezt, még elhalasztják a leszerelésed.
LSG: A fogság nem izzasztana meg ennyire.
Shindong: Mikor szerelsz le?
LSG: Jövőre október végén.
Shindong: Mindenki, azt hiszem, ez azt jelenti, hogy jövőre újra együtt lehettek vele!

LSG: Lehetnék a Super Junior tagja…
[ehhez a sorhoz nincs angol]
Eunhyuk: Ez annyira valóságos volt.
LSG: Nagyon ki akartam próbálni.

LSG: A GFF október 2-6. között kerül megrendezésre, ha eljöttök, biztosan megmozgatjuk a szíveteket.
TársMC: De LSG őrvezető… annyi szorgalmasan előkészített produkciót láthattunk ma. Ez azt jelenti, hogy nem láthatunk többé a fesztivál végeztével?
LSG: Őszintén, én is szorgalmasan készültem, ezért egy kissé szerencsétlen a fesztivált ezzel az egyszeri alkalommal befejezni. Személy szerint szeretném látni nemcsak a mi nemzetünk embereit, de a katonáinkat is, akik mindent beleadnak és a fegyveres erőket, akik a tengerentúlon szolgálnak a nemzetünkért… látni és bátorítani őket, néha erre gondolok.
LSG: Mivel mind itt vagyunk ma… esetleg, vezérkari parancsnok… ha megvalósítható, akárcsak a mai produkciók esetében, komolyan megfontolná annak a lehetőségét, hogy a tehetségünket megmutathassuk a jó ügy érdekében még több helyen?
Parancsnok: Igen, komolyan át fogom gondolni.
LSG: Köszönöm!

LSG: Mint a házigazdátok LSG őrvezető voltam.
TásrMC: Lee Nakhee voltam

Mindenki: Figyelem! Tisztelegj!

LSG: Köszönjük!
 
-------------------------
Angol fordítás: https://lsgfan.wordpress.com

2 megjegyzés:

  1. Kedves Kati! Ennek a meglepetés videónak a fordításáért hálás köszönet. Nagyon jó érzés volt nézni, mintha ott lettem volna én is a nézők között. Seung Gi lubickolt szerepkörében MC-ként, kicsit kiszakadva a hadsereg midennapi rutinjából.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Örömmel fordítottam le ezt a részletet, kár lett volna, ha azok, akiknek kevésbé megy az angol, kimaradjanak ebből az élményből. Lehet csak nézni is, de nem jobb érteni is, hogy mi zajlik a színpadon? LSG fantasztikus volt!

      Törlés