2016-12-11

Felirat - Farewell

Ezen a héten kaptam egy kis segítséget a dalválasztáshoz, ugyanis a Lee Seung Gi - HUNGARY Facebook csoportban az alábbi bejegyzés jött velem szembe valamelyik nap.


Ez a szép dal a When a man loves a woman vol.2 albumról nekem is nagyon tetszik, ezért ma Ti is megismerhetitek a szövegét magyar fordításban. 

Az album a When a man loves a woman, tehát egy újabb feldolgozás. Az eredeti előadó egy bizonyos Jung Jae Wook (más átírásban Jeong Jae Wook), aki 1999-ben debütált, a Farewell / 잘가요 című dal a 2. albumán jelent meg 2002-ben. Ha van kedvetek, hallgassátok meg az ő előadásában is az eredeti videóklippel.


Visszakanyarodva az eredeti témához és a mi közös kedvencünkhöz, a felirat időzítése mi máshoz is készülhetett volna, mint az első koncert videójához. Ide kattintva érhetitek el. Hallgassátok, olvassátok!

Hangul:
미안해마요 이제야 난 깨달아요
내 절대 그대 짝이 아님을
괜찮을게요 영혼 밖엔 팔 것 없는
못난 날 잘 비켜갔어요
그대 행복 내가 꼭 아니라도
지킬테면 그게 사랑일테죠 그게 나의 몫이죠

잘가요 내 소중한 사랑 행복했어요
그래도 이것만 알아줘요
지금 그 사랑보다 결코
내 사랑이 부족하다거나 얕지 않음을

잊어도 되요
나를 만난 시간들은
잠깐의 연극이라 여기면
잘한거예요 아무리 난 노력해도
작은 희망도 없잖아요
아주 멀리 멀리 뛰어 가세요
어떡해요 자꾸 잘못한 일만 떠오르는걸

잘가요 내 소중한 사랑
행복했어요
그래도 이것만 알아줘요
지금 그 사랑보다 결코
내 사랑이 부족하다거나 얕지 않음을

어긋난 인연이 남겨놓은 사랑이란
날카로운 슬픔이군요

잘가요 내 사랑아
고마웠어요
그래도 이것만 알아줘요
지금 그 사랑보다 결코
내 사랑이 부족하다거나 얕지 않음을
부족하다거나 얕지 않음을

Fordítás:
Ne sajnáld, csak most vettem észre
Nem én vagyok a másik feled
Minden rendben lesz
Jól tetted, hogy elkerültél engem
Aki csak a lelkét adta neked
Ha nem is én vagyok a boldogságod
Mégis megvédelek
Mert ilyen a szerelem, mert ez az én részem

Ég veled, te különleges személy
Boldog voltam
Habár már tudom
A te szeretetedhez képest az enyém
Nem volt elég, de nem is volt kevés

El kell felejtened
Gondolj úgy a találkozásunkra
Mintha csak játék lett volna
És minden rendben lesz
Nem számít, mennyit próbálkozom
Nincs semmi remény
Fuss nagyon-nagyon messze
Mit tegyek?
Csak arra gondolok, ami rosszra fordult

Ég veled, te különleges személy
Boldog voltam
Habár már tudom
A te szeretetedhez képest az enyém
Nem volt elég, de nem is volt kevés

A szerelem, melyet hátra hagyunk
Egy éles fájdalom

Ég veled, szerelmem
Hálás voltam
Habár már tudom
A te szeretetedhez képest az enyém
Nem volt elég, de nem is volt kevés
Nem volt elég, de nem is volt kevés

--------------------------------
Videó: youtube.com
Kép: facebook.com-ról

4 megjegyzés:

  1. Kati! Bár így teljesülne minden rejtett gondolatom. Szép dal, és szép a szövege is. Köszönöm a fordítást, szépen gyarapodik a gyüjteményünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha gondolatolvasó is vagyok. :) Nagyon szívesen!

      Törlés
  2. Szia Kati!Még egy gyöngyszem a gyűjteménybe.Szép fordítás.Köszi

    VálaszTörlés