2018-01-21

Hwayugi-s háttérképek

Annyira tetszenek ezek a háttérképek és rajtuk egy-egy sor a sorozatból. Akár még könyvjelzőként is el tudnám képzelni kinyomtatva és lelaminálva.

"Minden itt van, amit szeretsz: eper fagylat, zöld szín, film és... én."



"Kit szeretsz? Engem. Nem szeretlek."


"Én most csinos vagyok? Igen, csinos vagy. Mert szeretlek."

 "Menjünk el Sureumdongba."

"A szerelem megvédi a biztonságod, de nem akarom a boldogságod is védelmezni. Te vagy az én Márvány-hegyem."


"Nem rólam van szó, hanem rólad. Az arcod piros."


"A Geumganggoval vagy nélküle, ami édes, az édes, amit szeretek, azt szeretem."

 "Amikor Samjang meghal és eltűnik, a Geum Gang Go is eltűnik, és akár meghalsz, akár nem, nem leszek fájdalomban."
"Hiányoztál."

"Ezt az őrült drámát Mawang írta. Amit mostantól teszek, az Mawang hibája."


"Nem kellett volna így szerelembe esnie. / Nem kellett volna így szerelembe esnem."


"Sajnálod a sellőd? És velem mi van? Ez ugyanaz."


 "Szeretnék inni."

(A fenti képen látható sok finomsággal a LSGKWA csapata készült a támogató esemény során, az ételek végül a sorozatban is szerepet kaptak. Egyfajta köszönet a rajongók felé.)

------------------------
Képek: tvn 토일드라마 Facebook

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése