2018-01-13

Soompi kvíz --> Melyik Hwayugi karakter vagy?

Kinek van kedve egy kis játékhoz? A Soompi oldalán szoktak lenni hasonló kvízek az épp aktuális sorozatokhoz, a kérdéssor végén pedig kiderül, melyik szereplővel mutat azonosságot a kitöltő. Most a Hwayugi is sorra került. Gondoltam, segítem egy kicsit azokat, akik nyelvi akadályokba ütköznek.
Ez csak egy játék, nem kell komolyan venni, de azért jó móka. Tegyetek próbát, ha kedvetek tartja!
Látogassátok meg a következő oldalt és Let's play = Játszunk!

Which is more important? = Melyik a fontosabb?
self indulgence = önelégültség
self improvement = önfejlesztés
self protection = önvédelem
self... just me, just myself = én... csak én, csak saját magam
self discipline = önfegyelem

Which is least important? = Melyik a kevésbé fontos?
being liked = szeretve lenni
making friends = barátságokat kötni
caring for other people = törődni másokkal
being modest = szerénynek lenni
being good = jónak lenni

Do you... = Te...
forgive but never forget = megbocsátasz, de sosem felejtesz.
hold a grudge = haragot tartasz
forgive easily = könnyen megbocsátasz

How far will you go to get what you want? = Meddig mennél el, hogy megszerezd, amire vágysz?
as long as I don't get anyone else hurt = amíg nem ártok másoknak
until it gets dangerous = amíg nem válik veszélyessé
I'm pretty fickle and give up easily = elég bizonytalan vagyok és könnyen feladom
all the way = bármeddig

Do you consider yourself to be... =  Magadat ... gondolod.
bad = rossznak
good = jónak
it's hard to tell sometimes = néha nehéz megmondani

What''s your ideal type? = Milyen számodra az ideális típus?
someone protective = valaki védelmező
someone who adores me = valaki, aki imád engem
I'm not interested = nem érdekel
someone who surprises me = valaki, aki meglep
someone exciting = valaki izgalmas

Pick a color = Válasz egy színt!

Egy kis számolás és kijön a végeredmény? Nos, melyik karakterhez hasonlítasz?

1 megjegyzés:

  1. Köszi, kipróbáltam! A végeredmény egyezik azzal,amire számítottam.
    Jó játék, s közben már itt is az 5. rész!

    VálaszTörlés