2019-07-31

Felirat - Famous Princesses, 2. rész

Nem kell tovább várni a Famous Princesses folytatására! Elkészült a 2. rész magyar felirata.


Akárcsak az 1. résznél, most is megadom a videó elérhetőségét, míg a feliratot ld. itt találjátok, illetve hamarosan felkerül a többi megszokott és jól ismert oldalra. A későbbi kereshetőség érdekében a felső menüsorban egy külön pontot helyeztem el a Famous Princesses számára, ajánlom figyelmetekbe, mert ott minden rész és felirat linkjét egy helyen megtaláljátok.


Mint korábban jeleztem, a fordítás a beégetett angol alapján készült, de észrevettem benne pár apró hibát, valamint hiányosságot. Ezeket javítottam, illetve a hiányosságokat igyekeztem logikusan, a beszélgetéshez illeszkedően pótolni.

Hamarosan jön a 3. rész!

2 megjegyzés:

  1. Szia Kati! Ügyes vagy,gratula neked.Remélem megtartod a MEGA-s videó és felirat letöltési lehetőséget,nekem ez nagyon jó.Puszi érte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen, mind a 80 rész felkerül majd a Megára.

      Törlés