2019-07-01

Képek és videók a japán FM-ről (mp3 fájlokkal)

Még mindig a japán rajongói találkozóról olvasni sok oldalon, ugyanis az elmúlt kb. 24 órában újabb képek és néhány videó került fel a netre, amelyeket akár a tegnapi bejegyzés kiegészítéseként is közzétehetnék, de jobbnak láttam a friss anyagnak egy külön bejegyzést szentelni.









Ha jól megnézitek, maradtak még üres helyek (amennyire tudom, minden jegy elkelt), csak nem ránk vártak? Már attól libabőrös leszek, ha csak arra gondolok, vajon milyen lenne egyszer egy ilyen eseményen, vagy bármilyen fellépésen részt venni.


És végre teljes hosszúságú videók formájában is bekukkanthatunk az FM-re, ez idáig két dalt hallgathatunk meg.

Because you're my woman:


Delete:




Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, nekem nagyon tetszenek az átdolgozott dalok. Szerintem egy albumon lenne a helyük. Addig viszont az élőben elhangzott verziót hallgathatjuk, én lementettem magamnak mp3 formátumban, talán más is szívesen hallgatná nap mint nap.

 
----------------
Képek: koari
Az mp3 fájlok alapján excitingseunggi YT-os feltöltése adták.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése