2020-06-04

16. évforduló

Tavaly sajnos nem jutott időm arra, hogy Lee Seung Gi debütálásának évfordulója kapcsán bejegyzést írjak, de szerencsére ez idén másként van.

Már korábban elkezdtem gondolkodni, miként is lenne méltó megemlékezni a jeles napról. Több ilyen-olyan jellegű ötlet után arra jutottam, hogy a debütálást lényegében egy dallal, a Because you're my woman-nal kötjük össze. Az ikonikus dal szinte minden fellépés elengedhetetlen eleme, így számtalan formában megtalálható az interneten. Épp ezért döntöttem úgy, hogy ebben a bejegyzésben évről évre végigkövethetjük Lee Seung Gi és a Because you're my woman előadásának sokszínűségét, változását.


2004, Music Camp:



2005, YDH Love letter:



2006, KMF Live:



2007, Love - The First Concert:



2008, Cool Summer Concert:



2009, Busan Special Concert:



2010, Hope Concert:



2011:



2012, Japan First Live:



2013, Hope Concert & Lee Seung Gi Special 'Shall we fal in love?':




2014, Lee Sun Hee koncertje:



2015, Psy koncertje:



2016, GFF:



2017, SWC 40 koncert:



2018, Lee un Hee koncertje:



2019, Master in the House, 100. rész:



2020, Master in the house, 120. rész:


--------------------
Videók: YT

2 megjegyzés:

  1. Hű, milyen szuper összeállítás! Köszönöm! Jó kis csemege belehallgatni, s tanulságos is, hogy csiszolódik az előadói stílusa.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerettem volna valami jobbat csinálni, de ez volt a legjobb ötletem. Jövőre majd kitalálok valami mást.

      Törlés