2020-06-02

Hivatalos - Lee Seung Gi a tvN új sorozatában

Javítva! - 06.03.

Április legelején kaptuk az első híreket egy készülő új sorozatról, amelyet a tvN csatorna tűz majd műsorra, címe pedig Mouse lesz. Akkor még csak feltételes módban beszélhettünk arról, hogy Lee Seung Gi vállalja el a főszerepet, ma viszont megerősítést nyert: a Mouse főszereplője Lee Seung Gi lesz.


A dráma műfaját tekintve trhiller lesz, amely újabb kihívás lesz Lee Seung Gi számára. Igazán örömteli, hogy ennyire változatos szerepekben és műfajokban próbálja ki magát, nem ragadt le egyetlen jellegzetes karakternél, színészként is sokat mutathat magából.

A történetben nagy szerep jut a pszichopatáknak, az előzetes információk alapján  a sorozatban olyan módszerek állnak az emberek rendelkezésére, amellyel a meg nem született gyermekről megállapítható, hogy felnőve pszichopatává válik-e, és ez adja a sorozat nagy kérdését is: megszülessen az, akiből később pszichopata lesz?

Lee Seung Gi egy az igazságot kereső fiatal rendőrt, Jung Ba Reum-ot alakítja majd, akinek élete megváltozik, miután összehozza a sors egy született pszichopata sorozatgyilkossal, akinek tettei az egész nemzetet megremegtetik.

A készítők állítása szerint egyéb hasonló témájú sorozatokkal ellentétben a Mouse egy egészen újszerű dráma lesz, más, egyedi oldalról közelíti majd meg a pszichopata témát.

A sorozatot Choi Ran rendezi A 20 részes sorozat forgatókönyvét Choi Ran készíti és 2021 első felében tervezik bemutatni.


------------------
Forrás: Soompi, Allkpop, SBS News

2 megjegyzés:

  1. Kati, ismerős volt a név, rákerestem! Choi Ran a forgatókönyvet írja, s nem is akármi áll már mögötte: Iljime, Black, God's Gift - 14 Days- én mindhármat nagyon kedveltem. Többszörnézősek. De nem egyszerű egyik történet cselekménye sem. Kétszeresen örülök: nyilván LSG miatt, hogy új szerepben láthatjuk, de a forgatókönyvíró miatt is. No, még tegyem hozzá, hogy a TVN választékában sem szoktam csalódni. Lehet,hogy a romantika most kimarad, de izgalom lesz bőven. Szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a helyesbítést, javítottam.
      A sorozat biztos érdekes lesz. Én csak az Iljimae-t láttam a forgatókönyvíró munkái közül, de abban nem csalódtam, remélhetőleg egy hasonlóan fordulatos és lebilincselő történetet kapunk. LSG nyilván alapos megfontolás után döntött a sorozat mellett, érzem, nagyon jó lesz.

      Törlés