2016-08-13

Felirat - Slave

Kedves Rajongók!
Ezen a hétvégén egy kérésnek teszek eleget, amit még hónapokkal ezelőtt kaptam, de most végre sikerült rá sort keríteni. Még ha időbe is telik, mindig igyekszem megtartani az ígéreteimet. Ezért most következzék a Slave magyar felirata!

Hogy a gyűjteményetekbe kerüljön, a videóért ide kell kattintani.

Hangul:
System break down! 그녀를 봤을
She's just so up town! 손엔 cafe-latte
향긋한 그녀 머릿결이 날리잖아 날리잖아 오오

World is slow down! 그녈 만났을
I gotta get down! beam of her karate
반짝반짝 뿌려대는 그녀 향기

녹아 녹아 녹아
아무 생각 없이 All i wanna do is this~

I can be your slave~!
I can be your sla-a-ave!
갖고 놀아도 맘대로 하렴
Want you to take your time to get to know me!

Be my date~! Just be my date!
널보고 멈춰버린 나를 데려 가주렴
Ye-e-eh

라라라라 라라라 라라
라라라라 라라라 라라

부드런 거품처럼 달콤한 샴푸처럼
폭싸인 연인의 품처럼 baby

부드런 거품처럼 달콤한 샴푸처럼 감싸면
상상조차 못해 상상조차 못해

너무 야해서 야해 야해서 너무 좋아서 좋아
All I wanna do is this!

I can be your slave~!
I can be your sla-a-ave!
갖고 놀아도 맘대로 하렴
Want you to take your time to get to know me!

Be my date~! Just be my date!
널보고 멈춰버린 나를 데려 가주렴
Ye-e-eh

라라라라 라라라 라라
라라라라 라라라 라라

다시 찾아오지 않을 것만 같던 ( 사랑아)
나완 무척이나 다르기만 했던 ( 사람과)
심장이 가란 곳을 갈래
우린 제법 어울리는 같애
수줍은 고백
위해 부르는 나의 노래

I can be your slave~!
I can be your sla-a-ave!
갖고 놀아도 맘대로 하렴
Want you to take your time to get to know me!

Be my date~! Just be my date!
널보고 멈춰버린 나를 데려 가주렴
Ye-e-eh

Fordítás:
A rendszer leállt, amikor megláttam őt
Annyira külvárosi, a kezében cafe-latte
Az illatos haja száll, száll, oh, oh, yeah

A világ lelassult, amikor találkoztam vele
Levett a lábamról a karatéja sugara
Csillog-villog, az illata terjed

Olvadok, olvadok, olvadok
Nem gondolok semmit
Minden, mit tenni akarok, ez

Lehetek a szolgád, lehetek a szolgád
Játszhatsz velem, tehetsz velem bármit
Szeretnéd kihasználni az időt, hogy megismerj engem

Randizz velem, csak randizz velem
Válassz engem, aki megállt, amint rád nézett
Yeah

La-la-la-la-la-la-la-la-la
La-la-la-la-la-la-la-la-la

Mint a puha buborékok
Mint az édes sampon
Mint a szerelmesek érzései, baby

Mint a puha buborékot
Mint az édes sampont
Ha úgy ölelsz
Nem tudom elképzelni, nem tudom elképzelni

Ez annyira szexi, szexi, szexi
Nagyon tetszik, tetszik
Minden, amit tenni akarok, ez

Lehetek a szolgád, lehetek a szolgád
Játszhatsz velem, tehetsz velem bármit
Szeretnéd kihasználni az időt, hogy megismerj engem

Randizz velem, csak randizz velem
Válassz engem, aki megállt, amint rád nézett
Yeah

La-la-la-la-la-la-la-la-la
La-la-la-la-la-la-la-la-la

Nem úgy tűnt, hogy kétszer újra megtörténne (szerelmem)
Annyira más vagy, mint én (veled)
Oda akarok menni, ahova a szívem húz
Azt hiszem, egész jól nézünk ki együtt
A szerény vallomásom ez a dal, amit éneklek

Lehetek a szolgád, lehetek a szolgád
Játszhatsz velem, tehetsz velem bármit
Szeretnéd kihasználni az időt, hogy megismerj engem

Randizz velem, csak randizz velem
Válassz engem, aki megállt, amint rád nézett
Yeah


A dal meghallgatása után pedig közös fejtörésre hívlak benneteket. Múltkor is láthattunk néhány képet az Everything Lee Seung Gi blogon. A héten is előkerült pár új kép a július 19-ei eseményről, de Tryp96 új jelszóra váltott. Nekem még nem sikerült megfejtenem, de talán közös erővel menni fog. Annyit tudni, hogy a jelszó tartalmaz nagybetűket is. A képek elérési helye: az egyik és a másik. Jó találgatást!

---------------------------------
Videó: youtube.com
A magyar fordítás az angol szöveg alapján készült.

5 megjegyzés:

  1. Kati nagyon nagy örömet szereztél ezzel a dallal, köszönöm szépen, azt is, hogy nem felejtetted el a kérésem. Isteni a szövege, a dallama ... úgy klassz ahogy van.
    Még a megváltoztatott jelszóval nem próbálkoztam, de majd kisérlezetek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem ezt a számot, nagyon szívesen! :)

      Törlés
  2. Szia Kati! Újabb gyöngyszem a gyűjteménybe.Már én is vártam ezt a dalt,hogy fordításra kerüljön.Érdemes volt várni rá.Már próbálkoztam a kódokkal,de még egyik sem jött be.Millió változata lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sincs meg a jelszó, tényleg sok variáció szóba jöhet és még azt sem tudni, hány nagybetű van benne. De mások kitalálták, még ne adjuk fel!

      Törlés
  3. Megvan a jelszó! Nem sikerült megfejteni, de megkaptam a blog szerkesztőjétől. Mivel azt kérte, ne tegyem nyilvánossá, e-mailben kérhetitek el. lsghungarianfanpage@gmail.com

    VálaszTörlés