2016-08-04

Látogassátok meg az Everything Lee Seung Gi oldalt!

Az én reggelem szépen indult, eddig még nem látott képeket és rövid videókat láthattam Lee Seung Giről. Főleg ez utóbbiak tetszettek nagyon. Ki gondolta volna, hogy a különféle fellépő ruhák mellé felsorakozik a katonai egyenruha is, amiben színpadon láthatjuk? És olyan jó volt újra hallani a Because you're my womant és az I'll give you allt, még ha csak alig egy-egy perces is a videó. Ti is megnézhetitek, ha a következő linkekre kattintotok:


Amivel szembesültök, hogy ez jelszóval védett tartalom. Megvan az oka, a képeket és videókat egy rajongó kapta egy SWC katonától, így körültekintőbbnek kell lennünk a közzététellel, a további megosztás nem is engedélyezett.
Segítség a jelszóhoz: nagyon egyszerű, egy név, a legkézenfekvőbb megoldást választotta az oldal tulajdonosa, nekem is egyből sikerült belépnem. Megvan? Ha nem, akkor írj nekem és elárulom: lsghungarianfanpage@gmail.com

Köszönjük nis_LSG-nek, hogy feltöltötte a videót és tryp96-nak, hogy mások számára is elérhetővé tette!

2 megjegyzés:

  1. Köszi Kati!Jó volt látni és hallani.Kár,hogy nem látszott az arca a megvilágítás miatt,de így is öröm volt nézni és látni ahogy a közönség szereti Őt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem most kivételesen nagyon tetszett, ahogy a közönség az I'll give you alatt bekiabálta a nevét.

      Törlés