2016-08-02

A nap képe - 08.02. (és néhány ráadás)

A jól értesült rajongók talán hallottak róla, hogy a mai napon volt egy rendezvény Icheon város szervezésében, hogy megünnepeljék a SWC parancsnokságának áthelyezését. Számunkra ez mit jelent? Néhány friss képet!
 Vagy legalábbis egyet:


Emellett ha még emlékeztek, július 17-ei környékén volt egy SWC családi esemény és a barátságos focimeccs. Most kaptunk néhány ráadás képet, amit egy jelenleg szolgáló katona készített és osztott meg egy barátjával, aki "véletlenül" rajongó, és volt olyan aranyos, hogy gondolt másokra is. Lássunk ezekből is párat:




 Végre nem csak hátulról/oldalról látjuk őket:

A két csapat:



A végére egy kis szösszenet a koreai híroldalak egyik népszerűbb írásából. A híres-hírhedt Na PD-vel készült egy interjú, aki baráti viszonyban van Lee Seung Givel, és a köevtkezőket mondta róla:
"Nem régiben meglátogattam Lee Seung Git. Valójában már gondoltam rá, hogy meglátogatom, és ekkor volt, hogy felvették velem a kapcsolatot egy bizonyos katonai egységtől. Megkértek, hogy szóljak néhány jó szót a katonai személyzethez. Így hát meglátogattam Seung Git is. Jól megy sora. A testfelépítése jobb lett. Egészségesnek tűnt. Nagyon jól áll rajta a katonai egyenruha. Nagyon szorgalmas a katonai munkájában. Ahogy meglátott engem, elkezdett beszélni a katonai hőstetteiről, és én hagytam beszélni."

-----------------------------------------
Képek eredeti forrása: songpamom, mijoi75 - a tryp96.wordpress.com oldalról.
A fordítás a tryp96.wordpress.com oldal angol szövege alapján készült. / Hungarian translation based on the English text of tryp96.wordpress.com.
 

2 megjegyzés:

  1. Köszi Kati, így pontosan értek mindent. A legjobban a Na PD-vel való találkozása tetszett, hogy rögtön a katonai hőstetteiről kezdett neki beszélni. Erről az jutott eszembe, hogy az én korosztályom katonaviselt férfiai egy életen át tudtak mesélni a katonai élményeikről.

    VálaszTörlés
  2. Kati, én is csatlakozom Gabócihoz! Nekem is NaPD beszámolója tetszett. Főleg,hogy a jobb testfelépítést említette. Ezek szerint fizikailag erősödött a srác. De ez is olyan LSG-s,hogy a "hőstetteiről" mesél. Kedves és ártatlanul naiv.S hát igen, a katonaviselt férfi ismerőseim kifogyhatatlan sztorijait is eszembe juttatja.

    Köszi a képeket! Mentem az LSG Katona mappámba. Jó,hogy ennyire fókuszban van!

    VálaszTörlés