2017-07-29

NJttW 16. rész - Végre lelepleződik a tettes, valamint reggeli ellentétes végletekkel

Ígértem, hogy ezen a hétvégén folytatódik a kínai utazás, miért is késlekednék tovább?!
Meghoztam Nektek a New Journey to the West soron következő részét, ami az egyik leghosszabb a maga 22 percével.


Volt egy hetetek, hogy kigondoljátok, vajon ki lehetett az elkövető, vajon ki lophatta el a cipőket és hova rejthette el azokat. Megvan a megoldás? Vagy valami sejtelem? Nos, a műsor sugárzása után a nézők is próbálták kitalálni, volt, aki Na PD-t gyanúsította meg. A valódi elkövető viszont nem más...
Nem árulom el, inkább nézzétek meg a részt!

Miután tisztázták ezt a komoly esetet, - habár Jiwon gondolatai nagyon sokáig a cipői körül jártak - elfogyaszthatták jól megérdemelt reggelijüket, melyhez Na PD adta a pénzt a verseny végeredménye alapján.


Közben mi is szétnézhetünk Xian reggeli piacán, és megcsodálhatjuk a finomabbnál finomabbnak tűnő ételeket. Ha jól megfigyelitek, a tányérban kínált ételek alatt egy nejlon látható. Nagyon érdekes megoldás, kíváncsi vagyok, mi a funkciója. Próbáltam utánajárni, de még nem akadtam rá a válaszra. Esetleg tudja valaki? Higiéniai szempontok miatt van rá szükség, vagy esetleg így kevesebb a mosogatnivaló?





A reggelire elfogyasztott utcai ételek után a séta közben még egy utcai hajvágás is belefér, ami mindenki tetszését elnyeri.


Az utolsó percekben Jiwon gondolatai újra a cipők körül jártak, amiket meg is talált. Ti is szeretnétek megtalálni az eltűnt cipőket? Akkor nem kell mást tennetek, mint megnézni a NJttW 16. részét! Jó szórakozást hozzá!



Figyelem! A 16. rész készítése során kiderült, hogy a 15. részben nem lett pontos a magyar felirat, kénytelen voltam belenyúlni, három mondatot javítottam. Sajnos az angolban volt a hiba, én meg nem vettem észre időben. A 15. részt javítottan újra feltöltöttem, a hibás változat már nem érhető el, aki megőrzési céllal gyűjtögeti az epizódokat, kérem, töltse le újra! Remélem, a jövőben már nem fordulnak elő ilyen hibák. Mindenkitől elnézést kérek!
----------------------------------
Videó: kshowonline.hu
Angol felirat: V (Naver Corp. Entertainment)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése