2018-03-28

Brain Study English tanulókártyák 2.

Az első adag tanulókártya után itt van az újabb tanulnivaló. Akár angolt, akár koreait tanulsz a képek segítségével, Lee Seung Gi biztosan ösztönzően hat majd Rád.😊
(A képek alatt a magyar fordítás, hogy könnyebb legyen tanulni.)

Hamarosan egy jó állást kap.



Milyen idősnek nézek ki?

Elmegyünk ebédelni.

Gyere a szobámba.

Jól nézek ki ebben az ingben?

Nincs egy találkozód?

Játsszuk ezt a játékot?
---------------------------
Képek: Facebook 위버스마인드

2 megjegyzés:

  1. Szia Kati:Ötletes,valóban ösztönző kártyák.Jó lett volna esetleg ha a koreai kiejtés is rajta van.Igaz nem nekünk készítették.:(, de Seunggi mosolya kárpótol.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már gyűjtöm őket. Ezek eredetileg koreaiaknak szóló angol tanulást segítő kártyák, de én épp ellenkezőleg használom, koreait tanulok róla. Azon gondolkodom, hogy odaírhatnám a hangeul jelek kiejtését, de az átírást nem szeretem, nem is vagyok elég biztos a használatában, mert én (főleg) angol alapján tanulok, ott némely átírás máshogy van, mint a magyarban. Ezért inkább nem kísérleteznék vele, még a szándékaim ellenére félrevezetnék mindenkit.

      Törlés