2018-03-05

Brain Study English tanulókártyák

Fordítással frissítve! -- 03.28.
Nemrég fedeztem fel, hogy a Brain Study English (vagy valami olyasmi) Facebook oldalán időről időre tanulókártyaszerű képeket tesznek közzé. Aki tanul idegen nyelvet, már biztos sokat hallott a tanulókártyák szókincsgyarapító hatékonyságáról. Saját tapasztalatból is mondhatom, hogy valóban remek az ötlet. És mi motiválja az embert még jobban a nyelvtanulásban? Ha ezt összekapcsolhatja a kedvencével. Némely - eddig négy - Brain Study English képen Lee Seung Gi képe látható. Talán az ő jelenléte ösztönzően hat a nyelvet tanulni akarókra.

El tudsz jönni a buliba ma este?


Lehet, hogy eljön a buliba.

Kérhetem a figyelmed?

Megtennéd ezt nekem?

A másik, amire rájöttem, hogy mi épp fordítva használhatjuk ezeket a segédleteket, nem angolt tanulunk, hanem koreait. Úgyhogy én gyűjtésbe kezdtem, és Lee Seung Gi segítségével tanulok néhány koreai mondatot.

--------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése