2018-06-03

Felirat - Although I loved you

A Jipsabu mai részében Lee Sun Hee mester és a fiúk ellátogattak egy noraebangba, karaokéba, ahol jobbnál jobb dalokat adtak elő. Rám nagy hatással volt Lee Seung Gi éneklése, libabőrös lettem, ahogy hallgattam, és szinte egész délután ez ment a fejemben, a videót is többször újranéztem. Ha már ennyire tetszett nekem, gondoltam, utánajárok, miről is szól.
A dal eredeti előadója Kim Kwang Seok. Amikor először meghallottam, ismerősnek tűnt a szám, csak valamivel később jöttem rá, hogy valaki más előadásában hallottam már párszor, de nem ért el nálam olyan hatást, mint most Lee Seung Gi.

사랑했지만 / Although I loved you. Lefordítottam, de nemcsak magamnak, elhoztam Nektek is, hogy Ti is élvezhessétek. Sajnos egy kicsit megvágták a szerkesztés során, így került bele a műsorba, és jobb lenne, ha Yang Se Hyeong nem beszélt volna bele, de Lee Seung Gi hangját hallgatva nem okozhat semmi sem gondot.

A dalt a lenti linken találjátok. Olvassátok, hallgassátok!

Lee Seung Gi - Although I loved you (Jipsabu.E22 részlete)
 
Hangul:
어제는 하루종일 비가 내렸어
자욱하게 내려앉은 먼지 사이로
귓가에 은은하게 울려 퍼지는
그대 음성 빗속으로 사라져버려
때론 눈물도 흐르겠지 그리움으로
때론 가슴도 저리겠지 외로움으로
 
사랑했지만
그대를 사랑했지만
그저 이렇게 멀리서 바라볼 뿐 다가 설 수 없어
지친 그대곁에 머물고 싶지만 떠날 수 밖에
그대를 사랑했지만
 
때론 눈물도 흐르겠지 그리움으로
때론 가슴도 저리겠지 외로움으로
사랑했지만
그대를 사랑했지만
그저 이렇게 멀리서 바라볼 뿐 다가 설 수 없어
지친 그대곁에 머물고 싶지만 떠날 수 밖에
그대를 사랑했지만
그대를 사랑했지만

Fordítás:
Tegnap egész nap esett az eső
Az eső a ködös és poros levegőn keresztül esett

Néha a vágyakozás talán könnyeket hullat velem
Néha a magányom talán megfájdítja a szívem

Habár szerettelek
Habár szerettelek téged
Minden, amit tehetek, hogy a távolból figyellek, nem közeledhetek hozzád
Nehéz neked, szeretnék melletted lenni, de nem tehetek mást, elhagylak
Habár szerettelek téged

-----------------------------------------
Videó: youtube.com
Angol fordítás: Onsemiro
Dalszöveggel frissítve - 2020.12.26.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése