2018-06-06

[Fordítás] 2018.06.05. Levél Lee Seung Gitől

A tegnapi debütálást ünneplést megkoronázta az üzenet, amelyet Lee Seung Gi a saját honlapján hagyott a rajongói számára. Bár a levél koreaiul van megírva, köszönhetően néhány rajongó áldozatos munkájának, a levél szövege megismerhetővé vált angolul. Ezt fordítottam le Nektek magyarra, mert ez egy olyan levél, amit minden Airennek látnia kell.

"A debütálás 14. évfordulója!!! Köszönöm, hogy mindig velem vagytok!!!"



Köszönet a rajongóknak, akik 14 éve velem vannak a debütálásom óta
 
2018.06.05.

Hello, itt Seung Gi. ^^

Hosszú idő után hagyok FS [from Seung Gi=Seung Gitől] üzenetet. Most és máskor az Instagramon keresztül köszöntöttelek titeket. Valahogy kései, hogy itt köszöntelek titeket. Sajnálom, hogy olyan előadó vagyok, aki nem megbízható az üzenetek írásában vagy a képek készítésében. ㅎ

2004. június 5.
Nem felejtem a napot, amikor végzős középiskolásként először álltam mindenki előtt a Because you're my womant énekelve a Music Core című műsorban rettenetesen izzadva. Mivel az volt az egyik legfeszültebb nap az életemben.

Egy dalszöveg és dallam, amely a lélektől és élénkségtől csordult túl.
Az olyan dolgok, mint a humor és tehetség annyira rejtve voltak, hogy nem is látszódtak. Szeretném kifejezni őszinte hálámat azoknak a rajongóknak, akik vagy 2004-től, vagy egy későbbi időponttól mostanáig együtt voltak a hiányosságokkal rendelkező előadóval, akit Lee Seung Ginek hívnak.

A múltban nem éreztem ezt, de hálás és boldog vagyok, hogy a sok vonzó és csodálatos dél-koreai előadó közül engem választottatok. A támogatásotok és szeretetek nélkül nem lennék képes most itt tartani.

Amikor debütáltam, azokat a sunbaenimeket figyeltem, akik már legalább 10 éve aktívak voltak. Kíváncsi votlam, vajon én képes leszek-e előadóként olyan sokáig dolgozni? Nem tűnik olyan távolinak az az idő, amikor epekedve figyeltem a többieket azt gondolva, ha 10 évig csinálom ezt, felismerem a szórakoztató ipar igazságát? Már 14 éve csinálom ezt a munkát. ㅎ Valójában ha megkérdezik, hogy a terület szakértője vagyok-e, attól tartok, a válaszom nem lesz.

Komolyan még mindig bizonytalan és kíváncsi vagyok, keményen dolgozom, hogy legyőzzem a határaimat, amikkel szembe kerülök.

És azt gondoltam, igazán hálás lehetek azért, hogy biztonságosan visszatértem a katonai szolgálat után. Beleértve a drámát, a variety-t és a filmet azt hiszem, nagyszerű szenvedéllyel dolgoztam az elmúlt hat hónapban megállás nélkül. Hatalmas erőforrás vagytok, hogy ilyen sikeresen térhettem vissza. ^^

Máris 2018 feléhez értünk, június 5-e van, a 14. évforduló. Összevetve azzal az idővel, amit a jövőben veletek akarok tölteni, 14 év határozottan nem hosszú idő, de igazán áldott vagyok, hogy ilyen messzire jutottam nagyobb szerencsétlenségek nélkül. Azt hiszem, boldog ember vagyok.

Vannak jó hírek is a mai 14. évfordulóval együtt, ugye? A Vagabond dráma megerősítésének hírei. ㅎㅎ Néhány ismerőstől hallottam a rajongók szimpátiájáról ezzel a drámával kapcsolatosan. Örülök, hogy egy olyan karaktert és projektet mutathatok be, amit látni szeretnétek.

Mivel az a projekt előre felvett produkcióként kerül vetítésre, nem találkozhatunk olyan gyorsan, mint a korábbi drámákban. De nagy erőfeszítéseket fektetek bele. Egy olyan munkafolyamat által, amit korábban még nem csináltam, egy csodálatos projekttel foglak köszönteni titeket, ami a filmes munkásságom jelentős darabja lehet. Kérem, várjatok nyugodtan. ^^

Mindeközben töltsük együtt a hétvégéket a Master in the House-t nézve. ^^

Ha feloszthatnám a testem a BunShin mágiával [egyszerre több helyen lenni], mindent megtennék egy időben, amit meg akarok tenni. Nos, azt látva, hogy csak egy van belőlem, eljött az ideje, hogy gondoskodjak magamról és megfelelően terjesszen a teljesítményeim, így hosszú ideig aktív lehetek még. ㅠㅠ Ezért kérem, várjatok nyugalommal és mint a hagyma hámozásánál mindent egymás után megmutatok. ㅋㅋ

Minden rajongómnak, akik mindig támogatnak és megingathatatlan szívükkel szeretnek, köszönöm és szeretlek titeket. Mindig ezt mondom, de a személyes boldogságotok a legfontosabb. Ezért kérem, támogassatok boldog hangulatban, de nehogy túlzásba essetek!!

2018 hátralévő idejében keményen dolgozom majd, és alaposan megfontolom, milyen vonzerőt mutatok nektek. Készülök. ^^ Vigyázzatok az egészségetekre és mindig legyünk együtt a jövőben is!!
Minden rajongónak, aki gratulált nekem, nagyon szépen köszönöm és szeretlek titeket. ^^

- Seung Gitől -


--------------------------
Kép: leeseunggi.official
Angol fordítás: Elise, Tryp

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése