2019-10-11

Vagabond 7. rész letöltése

Hadd osszam meg veletek, micsoda krízist kellett megoldanom. Kb. 15 perccel a kezdés előtt léptem be az SBS oldalára, be akarom kapcsolni a VPN-t, de Korea eltűnt a választható országok közül. 😱Egy kisebb pánik közepette kerestem a megoldást, és bíztam benne, hogy ilyen rövid idő alatt találok egy másik bővítményt, ami működni fog az SBS oldalával. Jelentem sikerült, nyugisan végig tudtam nézni az élő közvetítést.
Már az előzetesből is kiderült, úgyhogy nem árulok el vele nagy titkot, hogy visszatérünk Marokkóból. A drónnal készült felvételeket figyelve meg kellett állapítanom, hogy van egy különös hangulata a városnak. Nézzétek meg Ti is, és osszátok meg, mit gondoltok úgy általánosságban a sorozatról.


A fájl adatai:
neve:  Vagabond E07 720p NF WEB-DL DDP2.0 x264 - deeplife
mérete: 1,04 GB
minősége: 720p
kiterjesztése: mkv
Netflixes változat.

Az Avistazról való letöltés nem jöhetett volna létre egyikőtök bónuszpontjai nélkül, amiért még mindig nagyon hálás vagyok.😊

Holnap folytatjuk és ne feledjétek, hogy fülöp-szigeteki rajongói találkozó is lesz, reményeim szerint elárasztják a netet a képek és videók. Egy kicsit mi is ott lehetünk ezáltal.

*A link nem működik. (2020.02.29.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése