2016-06-25

Ajánló - Néznivalót a hétvégére?

Koreában egy új műsor indul “Challenge! K-Startup 2016” címen. Az első adásra június 26-án, vasárnap délután 1:20-kor kerül sor a KBS1 csatornán. Hogy miért teszek erről említést? Mert az alábbi sorokkal reklámozzák a show-t:

"Felfedünk egy exkluzív videót egy különleges vendégről, a top sztár Lee Seung Giről, aki a szórakoztató ipar jellegzetes tökéletes sztárjából a ROK különleges erőinek ügynökévé vált."

Akár nekünk is van lehetőségünk megnézni a műsort. Nem kell mást tenni, mint egy live stream oldalt keresni a KBS1-hez.
Én megtettem, akár az alábbi lehetőségek közül választhattok:*


Többet is gyűjtöttem, ebben a pillanatban mindegyik oldal jól működik, de nem tudhatom, mi lesz holnap...
Fontos! Figyeljünk az időeltolódásra is, ha jól számoltam, nálunk még csak reggel 6:20 lesz, amikor kezdődik az új műsor. Ébresztőórákat beállítani!

Akik pedig a heti feliratot várják, holnap leszek meg vele, egy kis türelmet kérek.

* A link már nem működik. - 2020.02.23.

7 megjegyzés:

  1. Kati! Köszönöm a híradást. 1/2 6-6-kor megsétáltatom a kutyát, utánna leülök és megnézem. Nekem pont jó lesz az időpont, mert akkor még nincs meleg és nem fáj a fejem.
    Tetszet a show reklámja: "Felfedünk egy exkluzív videót egy különleges vendégről, a top sztár Lee Seung Giről, aki a szórakoztató ipar jellegzetes tökéletes sztárjából a ROK különleges erőinek ügynökévé vált." Ez így igaz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy tervezem, hogy megnézem. Nem tudom, mit várhatunk a műsortól, lehet, hogy csak pár percre kap benne szerepet LSG, de akkor is látni kell.

      Törlés
  2. Én nézem és várok! :) Remélem, nem a végére tartogatják...

    VálaszTörlés
  3. Itt vagyok én, is és vááááárok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gabóci, láttad? Nagyon rövid volt, mégis olyan jó volt látni! :)

      Törlés
  4. Tényleg a végére tették.De megérte várni.Nagyon jól nézett ki.Úgy örültem.Már a vágást a videóról ki is tettem a csoportunk oldalára,melyet az Evryting Lee Seung Gi oldal osztott meg.Reméljük lesz majd angol fordítás is és rajtad keresztül magyar felirata is.Köszi!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A blogba is kikerült a videóhoz vezető link.
      Ha lesz angol fordítás, megígérhetem, hogy rajtam nem múlik, hogy legyen hozzá magyar felirat is.

      Törlés