2016-06-22

Pletykagyár

Eredetileg nem akartam ezzel a témával foglalkozni, de mint a rajongói blog tulajdonosa és mint az egyik magyar nyelvű információforrás, kötelességemnek érzem, hogy olyanról is írjak, ami nincs kedvemre.
Első körben nem foglalkoztam az álhírrel, nem jártam utána a részleteknek, de mivel mindenhol ezzel foglalkoztak, én is olvastam. Most kivételesen jó, hogy csak szavakat tudok kihámozni a koreai nyelvű cikkekből, de megjelentek angol fordítások is, így pontosabb képet kaphattam a helyzetről.
Amit tudunk: a tegnapi napon egy pletyka kezdett el terjengeni Lee Seung Gi titkos kapcsolatáról és titkos közös gyerekükről. Ennek cáfolása már megtörtént és már keresik, hogy ki indította el a rágalmakat. Valószínűleg egyetlen személy volt a kiindulópont, de egyesek átvették az ő gondolatait, a valóság ismerete nélkül terjesztették a téves információkat, amit sokan tényként kezeltek. Természetesen pletykaoldalakon bukkant fel első körben ez az őrültség, amit aztán mások is átvettek a források ismerete nélkül. Szerencsére hivatalos és elismert oldalak is és Lee Seung Gi ügynöksége is cáfolták a pletykát, hogy megnyugtassák a rajongókat.
A hírnév egyik átka, hogy az embernek akadnak rosszakarói. Azt még el is fogadjuk, hogy vannak anti-fanok, de ez az ügy már súlyosabb, kihathat az áldozatok életére. Nem értem, mi szükség volt erre, miért kell nehéz helyzetbe hozni valakit, és csak remélni tudom, hogy sem Seung Gi, sem a pletyka másik résztvevője nem sínylik meg ezt az egészet. A lényeg, hogy mi, rajongók kitartunk a kedvencünk mellett, és szívünkben tudjuk, hogy mi az igazság.

És hogy egy kicsit lenyugtassam a felzaklatott rajongókat, nézzétek meg az alábbi két részletet a 1 night 2 days-ből, fordítás a videók alatt. Nehogy komolyan vegyétek!

1.) Lee Seung Gi bevallja, hogy házas:



[Az idegtépő sorsolás]
[Mi a végzetük?]
Ma este 7-kor választjuk meg a csoportokat. Ez a legfőbb oka, hogy mind arra kértelek, hogy gyűljetek össze erre a fontos eseményre.
Seung Gi, melyik korcsoportot szeretnéd?
Azt hiszem, a gyerekek jók lennének. Vagy a 0-9 éveseket, vagy a 10-20 éveseket szeretném.
Nincs unokaöcséd, ugye?
Nincs unokaöcsém.
Nagyon kemény.
Olyan nehéz?
Nem azt mondod, hogy szeretnél apa lenni?
Van barátnője?
Persze, hogy van.
[OK, megvagy]
Nekem? Házas vagyok.
[Ez az, Seung Gi]
Nagyszerű. Csak egyszerűen rávágta.
Mivel a műsorban vagyok, bele fogom ásni magam Seung Gibe.
A való énjébe? Már négy éve együtt dolgozunk vele, és nem volt semmi.
Kell lennie valaminek. Nem lehet ennyire tökéletes.
A tökéletesség nem lehetséges.
A imidzse túl jó. Kell lennie valaminek.
Mit csinálsz éjszakánként?
Éjjel? Megőrülök.
Házas vagy és éjjelente megőrülsz.
Házas és szórakozik.
Még pletykák sincsenek vele kapcsolatban. Csak egyenes.
Bárhogy is, Sikyung meg fogja őt fejteni.
Én is kíváncsi vagyok.
Kell lennie valami hibának vele kapcsolatosan. Túl egyenes.


(Ez az a rész, amikor a nézőkkel együtt utaztak, akik 0-100 éves korig vehettek részt /volt egy 102 éves néző is/ és korcsoportokra voltak bontva.)

2.) Lee Seung Gi esküvője:


Wow! Gyere ide!
Fogjunk kezet! Fogjunk kezet, kérlek!
Puszit. Puszit Seung Ginek.
Mi is kérünk!
[Nekem is]
Puszit nekem is.
Üljetek le! Mindenki üljön le!
Akit kiválaszt, az lesz a következő játékos.
Rendben?
Kezdjük!
Nem. Várj...
Hozzámész Seung Gihez?
Biztos vagy benne?
Tényleg?
Megházasodsz?
Gyakoroljunk!
Seung Gi, szeretni fogod a menyasszonyod, Lee Subint örökre?
Igen!
Lee Subin, szeretni fogod a vőlegényed, Lee Seung Git örökre?
Forduljatok egymás felé és hajoljatok meg!
Most csókoljátok meg egymást!
Az esküvői induló!
[Nagyon kedves a vőlegénytől, hogy illeszkedik az ara magasságához]
[Gratulálunk a házassághoz]


-----------------------------------
A fordítás a videón lévő angol felirat alapján készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése