2016-06-26

Ha lemaradtál volna...

FRISSÍTVE! - 06.28.

Ez aztán a tempó! Máris elérhetővé vált a ma reggeli (Koreában kora délutáni) műsor számunkra legfontosabb részlete. Csupán alig több egy percnél, mégis olyan jó volt látni. Így kell(ene) kezdeni minden reggelt. (Én minden reggel meghallgatok 2-3 LSG dalt munkába indulás előtt.)

A videóért kattintsatok erre a linkre. Vagy látogassátok meg a youtube-ot.

Egyébként fogalmam sincs miről szólt a műsor, tisztességesen végignéztem, -hallgattam, de még nem ébredhettem fel eléggé, mert nem igazán sikerült kihámoznom az értelmét, számomra olyan volt, mint mikor a filmekben próbálnak eladni egy ötletet, ehhez befektetőket keresnek, és egy prezentáció által próbálják meggyőzni a leendő társakat. És Seung Gi azért tűnt fel a műsorban, mert a katonaságnál is voltak ötletek, őket biztatta kedvencünk. Nem mellesleg a nézettségi adatoknak is nagyon jót tehetett a megjelenése.

Frissítés:
Az alkpop.com oldalon olvasható cikkben van egy rövid angol fordítás arról, mi is hangzott el a videóban:
"Az üzletet a nemzet időszakaiban kell megtalálni. Mert úgy hiszem, Dél-Korea egy olyan ország, amelynek előrehalad és fejleszti a gazdaságát. Szerintem bátorítani kell az üzletek beindítását.
A csapatoknak, aki a Challenge! K-Startup 2016 résztvevői, remélem, olyan agresszívan mentek előre, mint egy katona."

1 megjegyzés:

  1. Hát ilyen jó megjelenésű fiatalember jót is tett a nézettségnek.Amúgy én is minden nap hallgatom Őt hol a kocsiban,hol főzés közben/mellesleg jobban forog a fakanál:)/. Nagyon örültem,hogy láthattam.

    VálaszTörlés