2017-04-15

Valami készül

Tudjátok, sejtitek, vagy talán észre sem veszitek (?), de amikor hallgatás van részemről, az általában azt jelenti, hogy valami készül a háttérben. Nos, mostanában is eléggé elfoglalt voltam és ezzel nem a munkámra célzok. (Habár ez a hónap elég húzós a munka szempontjából is.) Még nem árulom el, hogy pontosan miről is van szó, arra még várni kell egy kicsit, de néhány segítséget adok a nagy projekt megfejtéséhez.
Ez a poszt azoknak szól, akik nem használják a közösségi oldalakat. Ott már közzétettem néhány képi utalást, lássuk, melyek is ezek.

Ismerős valahonnan?
Egy dátum: 2015.08.03.
Természetesen kapcsolódik LSG-hez.


Több segítséget nem adok, nyugodtan lehet találgatni, hamarosan fény derül a titokra.

2 megjegyzés:

  1. Szia Kati!Ha nem csal a megérzésem és a képek alaján én a New Journey to the West műsorra gondolok a kínai XiAn-ból.2015-öt írunk ekkor sok-sok képet és videó részletet láttam és sajnálkoztam hogy nincs lehetőség látni a teljes sorozatot.Biztosan nagy élmény lesz az előzményeket látva jól fogunk szórakozni ha a sorozatot forítottad le .😊Nagy munkát vállatál be de nagyon ürülök.Előre is köszönöm.✌👍👏

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ott a pont, a megérzésed helyes. Bízom benne, hogy sokan örömmel nézik majd a show-t magyar felirattal. Már nem kell sokat várni rá.

      Törlés